3

77 7 0
                                    

დადგა სკოლის მეორე დღრ. მართალია ძალიან მენატრებოდა ჩემი ძველი კლასელებინმაგრამ, აქაც კარგად ვგრძნობდი თავს. ბავშვები კარგად მექცეოდნენ. დილით როდესაც სკოლაში მივდივარ ისეთი შეგრძნება მაქვს ხოლმე რომ რაღაც უნდა მოხდეს, მაგრამ არასდროს ვიცი კარგი თუ ცუდი,ვიმედოვნებ კარგი.

პირველი გაკვეთილი ჩვეულებრივი იყო. გოგოები ყოველ წუთას მე მიყურებენ, ისეთი შეგრძნება მაქვს სადაცაა მიეცემიან. რათქმაუნდა მე ხომ ძალიან ლამაზი ვარ. ცოტა არ იყოს და მგონი ბიჭებიც ასე ფიქრობენ. ფიქრებში გართული ვარ და ამ დროს მასწავლებელი მიდგება წინ და მეუბნება:

-დღეს მორიგე ხარ, სკოლის შემდეგ დარჩით და დაალაგეთ.

-დარჩი_თ? და კიდევ ვინ?

შემთხვევით ჯონგუკს მოვკარი თვალი რომელიც ჩვენსკენ მოდიოდა.

-აი ისიც, მასთან ერთად დაალაგაებ საკლასო ოთახს.

ნუთუ დამლაგებლები არ ყავთ? მოსწავლეებმა რომ არ დაალაგონ. ლაგება საერთო არც კი გამომდის და კიდევ ჯონგუკთან ერთად?არა გამორიცხულია.

-დღეს ექიმთან მივდივარ და ვერ დავრჩები._ვუთხარი მასწავლებელს.

-თუ არ დარჩები ნიშანი არ გეყოლება ჩემს საგანში. როგორც ჩანს ვერ წახვალ დღეს ექიმთან.

ჯონგუკი დამცინავად იცინის. მას რასაც უნდა იმას გააკეთებს აზრი არ აქვს რას.
გაკვეთილები დამთავრდა. რატომღაც დღეს ჯენი არსად არ მინახავს. მგონი სკოლაში არ იყო.ნეტა რა სჭირს?

ახლა უკვე დროა კლასის დალაგება დავიწყო_თ მაგრამ რათ გინდათ ჯონგუკი სავარძელში ზის, მაგიდაზე უწყვია ფეხები და მიყურებს როგორ ვალაგებ, დამცინავი სახით. ძალიან მაღიზიანებს.

-ადექი და დალაგებაში დამეხმარე...
- მოსამსახურე არ ვარ.

იგი ჩემთან ახლოს მოდის და ყურში ჩუმად მეუბნება:
-შენ და ჯენის რა ურთიერთობა გაქვთ?
-რა ურთიერთობა უნდა გვქონდეს უბრალოდ ის კარგი გოგოა და ვმეგობრობთ.
ჯონგუკი თავს ნელა აქნევს და ისევ სავარძელში ჯდება. მე კი ისე დავიღალე ვეღარ ვსუნთქავ.
აი ძლივს მოვრჩი დალაგებას და სახლში სახლში უნდა წავიდე. ჯონგუკი კმაყოფილი სახით მიყურებს და მეუბნება კარგად ვიმუშავეთო. ვიმუშავე თო? მას თითიც კი არ გაუტოკრბია. სახლში მივდივარ. 10 საათია, ნუთუ ასე მალე გავიდა დრო დალაგებისას, ვერც კი შევამჩნიე. საწოლში ჩავწექი და ეგრევე დამეძინა. სიზმრები ამ ბოლო დროს აღარ მესიზმრება, არ ვიცი რატო მაგრამ ვეღარ ვხედავ მათ.

______________________________________

იმედია მოგწონთ. მალე გავაგრძელებ❤️მადლობა რომ კითხულობთ💗

Jikook Georgia❤️Where stories live. Discover now