5

86 7 6
                                    

დილით კარგ ხასიათზე გამეღვიძა. როგორც კი ავდექი მაშინვე იმაზე დავიწყე ფიქრი თუ როგორ გამეკეთებინა ჯონგუკი და მოვიფიქრე. წავედი სკოლაში რადგან ეს გეგმა შემესრულებინა თუმცა იმ დღეს არაფერი გამოვიდა. რადგან როდესაც ის ჩემთან მოდის სხეული არ ემორჩილება და ცივი ოფლი მასხავს. ვერ ვხვდებოდი განსხვავებული ადამიანები რატომ აყენებდნენ სხვებს ზიანს თავისი ბედნიერებისთვის, ასე იყო ჩემს შემთხვევაშიც. ჯონგუკი საშინლად მიშლიდა ნერვებს. ამიტომაც დღეს გადავწყვიტე ისეთი რამ გავუკეთო რომ არ დაავიწყდეს და თან ისე რომ არ შემეშინდეს.

სკოლაში გახარებული მივდიოდი იმის იმედით რომ ყველაფერი გამოვიდოდა და ასეც ვფიქრობდი. მაგრამ სწავლაზე ვეღარ ვკონცენტრირდები, არადა დედას დავპირდი რომ კოლეჯში წავიდოდი.

შედიხარ სკოლაში, გვხვდებიან ადამიანები რომლებსაც არ იცნობ მაგრამ მათ ისეთი შეგრძნება აქვთ თითქოს მთელი ცხოვრება მიცნობდნენ. გასაკვირია, ასეთი რამ ჩემს სკოლაში არასდროს არ მომხდარა. იქ ხომ ყველას ვიცნობდი.

კლასში არ ვიყავი შესული რომ ჩემს ფეხებთან დასისხლიანებული ბიჭი იწვა რომელსაც განძრევის უნარის კი აღარ ქონდა. ბავშვები გაკვირვებულები უყურებდნენ, მის უკან კი ჯონგუკი იდგა რომელიც ცივი თვალებით იყურებოდა, მუშტი ჩალურჯებული ქონდა და თავიდან სისხლი მოსდიოდა. მოსწავლეები გაკვირვებულები უყურებდნენ ჩემს ფეხებში მწოლიარე ბიჭს რომელიც როგორც იქნა წოაყენეს.

ჯონგუკი გაბრაზებული გავარდა სკოლის სააბაზანოში. შევედი თუ არა დავინახე როგორ ურტყამდა იგი მუშტებს კედლებს და სისხლი თქრიალით მოსდიოდა, აშკარად ძალიან გაბრაზებული იყო რაღაცაზე.

-გთხოვ გაჩერდი.

-თავი დამანრბე, არ მიცნობ.....უბრალოდ მარტო დამტოვე გთხოვ

-არა, მე აქ დავრჩები გთხოვ, ნება მომეცი დაგეხმარო, სისხლი მოგდის მოდი აქ.
ჯონგუკი სკამზე ჯდება. მე ექიმის კაბინეტიდან ბინტი და სპირტი მომაქვს რადგან ჭრილობა დავუმუშავო. ხელი სულ ნამსხვრევებით ქონდა სავსე, მათ ფრთხილად ვაცლით, თან ძალიან ვნერვიულობდი იმიტომ რომ ამას პირველად ვაკეთებდი.

-ჯიმინ, გთხოვ უნდა წავიდე,ამის დრო არ მაქვს.

-მე იქ ვიქნები სადაც შენ, იმ შემთხვევაშიც თუ არ დაგჭირდება.

ნუთუ ამ წამს ეს მე ჯონგუკს ვუთხარი?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 20, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jikook Georgia❤️Where stories live. Discover now