6

1.1K 68 59
                                    

Jimin

Jungkook neden okula gelmedin ?

Aslında çok iyi bile oldu.||

Endişelendim.

Jungkook

Sadece midem bulanıyordu Jiminie~

O yüzden gelemedim,haberde veremedim,özür dilerim.Telefonum kapalıydı.

Oh,okul grubundan bir sürü mesaj gelmiş.Sadece bir gün gelmedim yine ne olay oldu

Jimin

Hassiktir||

Jungkook bakma mesajlara

Boş yapmışlardır yine canım

Ne olayı

Taehyung ile Mina basıldı amk bundan başka olay mı olur ||

Bakma sakın tamam mı ? 

Jungkook

Hey Chim sakin olsana sadece okuyacağım,zaman geçer ne güzel işte.

Jungkook çevrimdışı.

Jimin

Sıçtıık.||

Taehyung senin ananı sikeyim ||

Bir kere dinlesen keşke beni.

Jimin çevrimdışı.

Sabahtan beri midem bulandığı için okula gitmemiştim,son iki gündür Taehyung ile aramız çok iyiydi,kız arkadaşından ayrılmış ve tüm ilgisini bana vermeye başlamıştı.Mutlu olmak için yeterliydi bunlar.

Sadece bazen Taehyung beni en yakın arkadaşı olarak görürken ve öyle yaklaşırken benim böyle şeyler düşünmem ve bunlarla mutlu olmam bana vicdan azabı çektiriyordu.

Okul gitmemiştim ve Taehyung'u deli gibi özlemiştim.Ve telefonu açtığımda bir umut mesajlar görmeyi dilemiştim ondan.Tek gördüğüm ise Jimin ve Okul grubundan mesajlardı.

Jimin ile konuştuktan sonra okul grubundan gelen fazla mesaj sayısı dikkatimi çekti.Jimin boş yaptılar dese de ve normalde olsa umursamadan geçeceğim mesajları okumak istedim.Içime kurt düşmüştü.Kalbimin üzerinde bir ağırlık vardı.Daha fazla uzatmadan mesajlara tıkladım.

Gördüklerimi sindirmek için uzun bir süre telefona baktım,yutkunamadım.Çok çok yanıyordu benim canım.Kalbimi her seferinde paramparça ediyordu.

Üstte kalan fotoğraflara baktım.Mina Taehyung'ın kucağında ve kolları Taehyung'ın boynuna dolalı bir şekilde duruyordu.Beden salonunun arkasındalardı.Tahminimce biri yakalayıp gizlice çekmişti bu fotoğrafı.

Düşündükçe ve hazmektikçe acıdan çok nefret duygusu yerleşmeye başladı,kalbimin her köşesine.O anlık sinirle ona yazdım.Kullandığım her harfteki siniri,kırgınlığı anlamasını umdum.

Senorita✘TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin