7

1.1K 54 16
                                    

Taehyung

Jeongguk,4 gündür hiçbir cevap vermedin ve okulda benden kaçıyorsun.

Beni sevmediğini düşüneceğim yakında.

Kendimi kötü bir şey yapmışım gibi hissediyorum.

Jungkook

Merhaba hyung,kötü hissettirdiğim için özür dilerim.Ancak anlayacağını umuyorum beni çünkü yazdıklarının hiçbirini sindirmeden sana bir şey söylemek istemedim.

Ki hala da kendimi çok şaşkın hissediyorum.Ne demem gerektiğini bile bilmiyorum.

Aklımda çok fazla soru var.

Taehyung

Baksana Jungkook,seni 4 gündür neredeyse görmüyorum.

10 dakika içinde bahçenizin oraya geleceğim,sorularını yüzyüze iken sor güzelim tamam mı ?

Jungkook

Şey Taehyung hyung

Gelmesen olmaz mı ?

Cidden bak ben çok çirkinim şuan üstümde pijamalar var ve çok çirkinim tamam mı uff

Taehyung

Jungkook sen çirkin olamazsın bebeğim

Ve şimdi aşağıya in çirkin Jungkook

•••

Gelen mesajı görmesiyle birlikte Jungkook telaşla bir kez daha üstündekilere baktı.Toz pembe renginde ki saten kumaşın üstünde minik minik tavşanlar serpiştirilmişti.Jungkook bu halini fazla komik bulsa da,o çok güzel ve şirin bir çocuktu.
Duştan çıktığı için hafif nemli ve kıvırcık saçları alnına dökülürken ve bembeyaz teni ile zaten pijamasının uyumuyla o çok güzeldi.

Üstündekiler ve saçlarına kısa sürede bir şey yapamayacağını anlayan Jungkook vakit kaybetmeden aşağıya indi.

Taehyung gördüğü beden ile gülümsedi.Çocuğun mesajlaşırken kendine çirkin demesine kızdı içten içe.Şuan karşısında gördüğü kişi onun bu hayatta ki en güzel manzarası değil de neydi ?

Bir süre birbirlerinin gözlerine baktılar öylece.Fakat Jungkook utançla gözlerini bahçenin her tarafında gezdirmeye başladı.Taehyung küçüğüne çaktırmadan gülümsedi bu hareketine.Minik tavşan oldukça utangaçtı ve bu Taehyung'u gülümsetiyordu.
En sonunda lafa girmesi gerektiğini farkeden Taehyung,Jungkook ile aralarında bir kaç adımlık mesafeyi kapadı.Küçük olan heycanla karşısında ki hyungundan gelecek hamleyi bekliyordu.Taehyung tereddüt etmeden ellerini,ince bele sardı ve kendisine doğru çekti.Jungkook bu kadar yakınlaşmaları ile birlikte hızlanan kalp atışlarını dizginlemeye çalıştı.Sonradan hala Taehyung'un sarılışına karşılık vermediği aklına geldi ve hemen kollarını karşısındaki bedene sardı.Tabi ki ondan yaklaşık 5-6 santim uzun olan hyungunun omzuna gelebildiğinden ancak kafasını göğüsüne gömdü.Taehyungtan gelen erkeksi koku onu mayıştırmıştı.Bıraksalar Taehyung'un göğüsünde uyur hatta orada yaşlanırdı.
Taehyung ise küçüğünden gelen okyanus kokusunu derince soluyor ve hızlanan kalp atışlarını duymaması için Tanrıya dua ediyordu.

Yaklaşık on dakika o bahçede birbirlerine sarıldıktan sonra Taehyung yavaşça Jungkooktan ayrıldı ancak kendini geri çekmedi.Hala birbirlerine çok yakın mesafedelerdi.
Ve Taehyung konuşmaya başladı:

-Bana aklında sorular olduğunu söylemiştin onların cevaplarını vermek istiyorum kook çünkü ben kendimden oldukça eminim

Jungkook afallayarak hyunguna döndü ve tam ağzını açıp cevap verecekken Taehyung konuştu:

-Önce bana kalırsa tüm cevaplarını vericek bir şey yapabilir miyim ?

Jungkook anlamasa da kafasını yavaşça salladı ve büyüğünün yapacağı şeyi merakla bekledi.

Taehyung aralarında ki o nefeslik mesafeyide kapadı ve burnunu Jungkook'un burnuna sürttü.
Ve yavaşça Jungkook'un küçük ama dolgun adeta bir kiraz gibi kırmızı duraklarına yaklaştırdı kendi dudaklarını.İlk önce sadece dokundurdu,bir süre öylece bekledi.Sonra yavaşça Jungkook'un üste nazaran daha dolgun alt dudağını kendi dudakları arasına hapsetti.Jungkook şoktaydı ve daha önce hiç öpüşmemişti.Ne yapacağını,elini nereye koyması gerektiğini hiçbir şeyi bilmiyordu.Taehyung ise Jungkook'un tepkisizliğini istemediğine vurup geri çekildi.Ve yüzü düşmüş bir şekilde sordu:

-Jungkook sana bir şey mi yaptım ?
Sevmiyor musun beni,neden karşılık vermedin ?

Jungkook hyungunu kötü hissettirdiğini anladığı an tecrübesizliği canı cehenneme diyip parmak uçlarında yükselip büyük olanın oldukça dolgun gözüken dudaklarına kendi minik dudaklarını bastırdı.Ve tecrübesizce Taehyung'un üst dudağını emmeye başladı.Ağzının içindeki dolgun et parçası onu mutlu etmişti.

Taehyung beklemediği hareketle ilk afallasada sonrasında oda Jungkook üst dudağını kavradı ve yavaş ama hızlı bir öpüşme içerisine girdiler.

O gün,o gece,o bahçede Taehyung ve Jungkook saatlerce öpüştü yüzlerine ay ışığı yansırken.
Ve Jungkook'un hiçbir cevaba ihtiyacı kalmadı çünkü biliyordu,Taehyung ilk öpücüğünü evleneceğine inandığı kişiye vermek isterdi ve Taehyung bugüne kadar kimse ile öpüşmemişti.

Merhaba bebeklerim,biliyorum bu kitabı ihmal ettim ama bilin ki zamanım cidden yoktu.Ancak artık rahat bir dönemdeyim,elimden gelen her an bölüm yayınlayacağım.
Sizleri seviyorum, yorumlarınızı belirtmeyi ve oy vermeyi unutmayın 💘
En önemlisi kendinize çok dikkat edin güzellerim💝💖💗

Senorita✘TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin