İkinci Bölüm

13 5 3
                                    

Yaprak ERSOY'dan

Sabah sabah sinirle yataktan kalktım. Saate baktığımda koca bi siktir çektim.

"Vay anasını ben niye bu saatte kalkıyorum amk" diye sesli sesli söylenirken yüzüme gelen terlikle "noluyo aq" dedim bağırarak.

"Terbiyeli konuş geliyo ikinci terlik", diyen annemle bu sefer içimden küfür ettim.  Kafamı salladığımda annem odadan çıktı.

Ya amk ben niye 6 da kalkıyorum? Oflaya oflaya yataktan çıktım. Bi yatağa bir yorganıma baktım.

"Ahh sizi çok seviyorummm" diyip tekrar yatağa atladım.

"Yapraaakk! Üzerini giyin" diyen annemle bu sefer gerçekten kalktım yataktan. Hızlı bir şekilde üzerimi giyindim. Kahvaltımı edip dışarı çıktığımda koşa koşa Lorin ile buluştuğumuz köşeye gittim.

Neden? Çünkü geç kalmıştım ve kesin ağzıma sıçacaktı.
Köşeye geldiğimde nefes nefese kalmıştım. Lorin kafama bir tane patlattıktan sonra koluma girdi ve beni okula sürükledi.

Okula geldiğimizde Lorin'e baktım.
"Knk güzel giyinmişsin" "her zaman ki halim mal" dedi bayan ego.

Lorin'de beni süzdükten sonra oda aynı şeyi bana dedi. Tabi ben egoluk taslamadım. Sınıfa girdiğimizde çantalarımızı yerine koyup öğretmenler masasına oturduk. Neden? Bende bilmiyorum.

Biz konuşup gülerken Çiler geldiğinde canım sıkılmıştı. Çünkü bu kız her zaman ders zilinin çalmasına 10 dk kala geliyordu.

Evet bunu fark eden tek kişi bendim. Çok zekiyim.  Gerçekten de 10 dk sonra zil çaldığında camdan atlamak istiyordum. Ya ilk ders İngilizce olur mu? Müdürün bana garezi vardı amk.

Kaç kere gidip rica ile yeksan etmiş ilk derse matematik ya da fizik olmadı kimya koymasını istemiştim. Dinlemiş miydi? Hayır. Bugün ingilizce vardı mesela. Gerçi diğer günler sayısal dersleri koymuştu ama neyse.

Zil çaldığı için çoktan yerlerimize geçmiştik. Öğretmenler zilinin çalması ve hocanın 2 dk sonra gelmesi.  Bu nasıl bir acıdır hiç bilir misiniz? Aşk acısı yanında hiç kalır aq.

Mahmutçuğumuz bu kesinlikle benim tabirim değil. Gerizekalı Çiler'in tabiriydi. Her neyse bu ders niye bitmiyor.

Çiler malı defter karalarken mahmutçuğumuz Çiler'i fark etti. İşte komedi filmi başlıyor hazır mıyız?

"Çiler!" İşte beklediğim ses geldi. Mahmutçuk Çiler'in yanına geldiğinde sitemini etti. . "Biz burda ders anlatalım senin yaptığına bak!"  Ben gülmemek için kendimi zor tutuyordum adam kızarken çok komik aq, bunu birisi ona söylemeli.

Çiler direk lafı yapıştırdı tabi, "Ders mi anlatıyodunuz? Bana ninni gibi geldi." dediğinde ben artık dayanamayıp  kahkaha patlattım. Tabi Lorin bana  göz deviriyordu. Sınıfın da geneli Çiler'in dediğine gülerken Mahmut iyice sinirlenmişti. Mak bu sahne çok iyi ya fotoğrafını çekmek istiyorum da şimdi olmaz. Hoca,  "Terbiyesiz!" diyerek geri tahtaya gittiğinde Çiler  omuz silkip bize döndü.

Ben  sıraya vurarak kahkaha atmaya devam ettiğimde göz devirip Lorin'e döndü. "Bu gidişle sonumuz farklı bir okul haberiniz olsun." Çiler, Lorin'in dediğine üzülmüş gibi yaparak dudağını büzdüm. Ayy tipini yediğim. Çok şeker bu kız ya.

Çiler, "Ama ben çok seviyorum burayı." dediğinde Lorin'de gülerek kafa salladı. Sonra onları boş verip kendi güzelliğimi düşündüm "Çok güzelim amk."  Diye kararımı kızlara açıkladığımda  Çiler bana döndüğünde elini başıma koyarak ateşime baktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kod Adı : BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin