Theresa :
—Prin ce idee crezi tu că eu voi accepta asta?
Întreb debusolată. Acesta îmi rânjește flegmatic iar eu ridic amenințător o sprânceană. Sau cel puțin așa vreau sa pară.
—Îți pot aduce părinții. Iar Mariah, îți pot oferii o casă ca să nu fii obligată să stai la mănăstirea aia.
Gândul că mi-aș putea vedea părinții din nou după atâta timp mă face să tremur. Încă îi iubesc, sunt părinții mei,dar niciodată nu o să le mai arăt iubire.
—Soră Theresa, ce spui? Dumnezeu ne-ar răsplăti dacă am scoate desfrânații din casa lui.
—Soră Mariah , nu este o rușine să îți facă banii cu ochiul. Fie, de dragul tău accept. Oricum nu am altceva de făcut.
Bărbatul misterios împreună cu Mike, zâmbește. Întrebarea mea este de unde știe de părinții mei dacă nu știa nici măcar că sunt născută aici. Desii eu una nu mai stiu nici măcar dacă părinții mei mai trăiesc.
—Le ducem înapoi acum Elias?
Numele lui imi face subconștientul sa chicoteasca din motive misterioase. Elias sta pe gânduri câteva secunde si aprobă.
—Da, dar mai intai tu vii cu mine sa iti iei costumul inapoi, iar tu Mike vezi sa nu fie si a ta vreo hipsterita sub hainele de biserică.
Mariah si Mike chicotesc galeș iar eu urc sus, incepand sa ma dezbrac.
—Ce faci?
Intreaba dezinteresat de aspectul meu fizic iar eu clipesc de doua ori.
—Poate ne controlează. Și așa e cam dubios să fim răpite și aduse înapoi.
Spun dezinteresată de omul din spatele meu si incep sa ma imbrac cu costumul meu de siriancă.
Am fost aduse inapoi după un instructaj ca la carte de catre Elias si Mike. Femeile au ramas uimite dar și-au inghitit comentariile si s-au facut fericite pentru noi. Insa, acum ce ar mai trebuii sa fac?
Skip time
—O sa ne omoare.
Suntem venite inapoi de 9 ore iar disperata asta mică mi-a frecventat camera la fel cum frecventează o muscă curul vacii.
O trag pe Mariah inauntru si inchid usa cu cheia, punand tamaia sa arda in mijlocul camerei iar eu cocotandu-ma pe geam cat mai afara.
—Alea sunt ț-țigări?
Nu stiu daca face anumita sa ma irite pe mine insa se balbaie la cuvantul cu pricina iar eu pufnesc.
—Da soro, is țigări. Si sper ca esti indeajuns de desteapta sa iti dai seama ca nu are voie nimeni sa afle.
Intru inapoi inauntru si ma dezbrac ramanand in lenjerie intimă, apoi aprind tigara.
—De ce te-ai dezbracat?
—Intra fumul in haine. E 3 dimineața. Inca doua ore si toate o sa fie treze.
Murmur tragand cu putere din tigara. Nu imi vine sa cred ce am ajuns sa fac. Adica din nerespectarea evlaviei oamenilor si mintirea maicutelor in avansare din muritor de rand la ajutor de agent pentru demascarea curvelor.
—De cat timp fumezi?
Intreaba Mariah din departare iar eu dau din umeri.
—Doi sau trei ani. Niciodata nu tin cont de timpul care trece. Astea doua pachete le-am șutit de la un magazin la colt de stradă. Oamenii chiar ar trebuii sa nu ma mai creada asa inocenta.
CITEȘTI
Maica Theresa
RomanceNu credea in oameni, nu credea in Dumnezeu, nu credea in Satana, credea doar in El Theresa ramane pe drumuri odată ce a împlinit optsprezece ani, data afara din orfelinat. Singura ei obțiune era sa se calagureasca provizoriu cel putin pana cand strâ...