Capitolul 1

221 15 2
                                    

Theresa :

Nu stiu cum s-a ajuns aici...pe onoarea mea ca nu stiu.

Dacă știam ca voi scoate din țâțâni un vagabont cu o pușcă împreuna cu trupa sa de hoți, mai degrabă stăteam pe străzi, căci de prostituata oricum nu eram bună.

Flashback :

-O sa asculti voința domnului?

Domnul pizdei mele, asta o sa fie singurul bărbat pe care o sa îl ascult!!!

Conștiința mea bubuie de nervi. Nu am crezut ca am sa intru într-o mănăstire vreodata, dar apai sa ma mai si călugăresc. In principiu, situatiile disperate cer măsuri disperate.

-Da.

Raspund hotărâta incercand sa nu imi dau ochii peste cap. Doua luni am cerut sa ma mai lase in orfelinat dar nu! Tot timpul le-am urat pe cotoroanțele alea. Măicuța de level mai mare imi explica ce si cum dar eu sunt atenta doar cand imi spune unde imi e camera.

Merg inainte pe holul stramtorat si intru pe cea de a treia usa. Camera este simpla. Un pat încăpător, un dulăpior, niste cărți, un fotoliu si o usa ce duce spre o baie micuta dar decenta.

-Spui ca sunt siriancă. Sa va ia dracu' pe tăte.

Cu accentul meu rusesesc injur colorat. Camera mea are patru icoane, câte una pe fiecare perete. Cei din Rusia sunt foarte mari creștini desi nu par deci habar nu am cum eu nu cred in nimic.

Ah da, poate pentru ca la doișpe ani, cand inca aveam muci la nas, am fost expediate de pe strazile Rusiei într-un orfelinat pricăjit din Londra deoarece parintii mei alcoolici m-au părăsit la dracu' in praznic.

-Sora Theresa, pot intra? Vocea caldă din spatele usii deja ma irita dar incerc sa ma calmez respirand des si usor.

-Da.

Vocea mea este calma, si cat se poate de caldă. Trebuie sa par una din ele, oricum cum ar fi mănăstirea asta, am un acoperiș deasupra capului.

Usa se deschide si mirosul de mir intra in camera. Ii zambesc fals fetei tinere din fata mea si imi umezesc buzele cautand un motiv sa fiu singura.

-Voiam sa iti amintesc ca in trei ore avem slujba de seara. Maine dimineata la ora cinci o sa mergem sa facem mancarea pentru ceilalti, noi doua si inca o măicuță mai veche de fel. Apropo, sunt Mariah.

Dau mana cu ea. Este prietenoasă, si pare deschisă la minte. Cred ca suntem de aceeasi varsta.

-Am inteles. Eu sunt Theresa.

Ma prezint si ea clatina din cap. Nu mai spune nimic, doar pleaca pe usa lasandu-ma singura.

Dau din umeri si ma dezbrac de haina neagra, lasandu-mi bluza visinie pana peste buric si blugii cu talie inalta la vedere.

Imi trec mana prin parul blond, analizandu-mi ochii albastri in oglinda de pe dulăpior. Arat destul de bine si nemachiata. Bine ca ma vad doar credincioasele astea.

—Soră in sus și soră in jos. O sa fie foarte amuzant când o sa va dați seama ce muie v-ați luat toate cu mine.

Bomban și ma întind in pat.

Unele sunt chiar de treaba, și nu spun ca îl jignesc pe Domnul sau ca îl slujesc pe Satana însă pur și simplu nu cred in absolut nimic din ce este pe acest univers sau in oricare altul.

Îmi caut disperata pachetul de țigări ascuns împreuna cu altele trei deoarece am fost anunțată ca măicuțele ies pe rând, când le vine rândul, adică se poate și o data la doua luni.

Maica TheresaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum