Theresa :
Mariah ii conduce pe oamenii ce ma tin pe mine înlănțuită cu brațele, DE PARCĂ EU AȘ FII AMENINȚAREA, înspre un fel de subsol ascuns.
—Mișcă.
Vocea unui băiat ce pare sa aibe in jur de 25 de ani se aude in ecou peste liniștea subsolului vechi și mucegăit. "Sora Mariah" tremură din toate încheieturile și deschide o Portiță unde se afla diferite lucruri....din aur. Aceasta este suparata, speriata, se simte vinovata. A încălcat unul din jurămintele ce nu trebuiau nici gândite și deși pe mine nu prea ma fascinează, pentru ea chiar e important. Și a făcut-o doar ca sa îmi salveze mie viața.
Sunt lăsată brusc de cei doi țopârlani care ma țineau și cad pe jos sub picioarele mele firave iar Mariah este împinsă chiar peste mine.
—Îmi pare așa de rău Doamne.
Șoptește ea in hainele mele, acum boțite, și începe sa suspine. Pentru o secunda mi se face mila însă o stare de nervozitate pune stăpânire pe mine când ii este dat un picior exact peste cap de către prostul ce nu înțelege nimic și ma fute pe mine la cap.
—Ascultă aici pârlitule, te ia mama dracului dacă mai pui mâna pe ea.
Încep sa tip de-adreptul revoltata fata de comportamentul sau și acesta rânjește, prinzându-mi tot parul in pumnul sau și aplicându-mi o palmă.
—Asta e.
Încep sa spun și sa car pumn și picioare in stânga și dreapta mea fără sa mai văd nimic din ceea ce se întâmpla. Maria culege ceva de pe jos și începe sa spargă câteva capuri printre hohotele de plâns iar mie îmi sângerează in abundentă nasul
Primesc o puternică lovitură și singurul lucru pe care îl mai receptez este o înjuratura puternica și țipatul Mariei.
Ma trezesc intr-o camera spațioasă și decentă, ceea ce ma face sa ma incrunt. Sunt îmbrăcată încă in hainele de la mănăstire și parul încă îmi este in acel șal negru deci cu siguranța nu am fost violată. Însă, ce caut aici?
Am fost adusă de Cap de Mazăre.
—Cap de Mazăre, Iuhuu, cine nu e gata îl iau cu lopata. Lasă-ma in crucea ma-tii sa ies de aici.
Vocea mea este intr-o disperare subtila dar evidentă in același timp. Trag de mânerul ușii pe care o găsesc și simt cum el mai are puțin și se rupe însă usa de deschis nu se deschide.
—Ești mult mai vulcanică și mai curajoasa decât prietena ta. In plus, unde îți sunt rugămințile? Unei măicuțe nu i se cuvine de-obicei un astfel de comportament.
Aud o voce groasă și plină de masculinitate din capătul camerei. Mai exact, dinspre baie. Pot sa jur ca nu era nimeni când am verificat eu camera.
Un bărbat in floarea vârstei, 28 sa aibă, înconjurat doar de un prosop in jurul taliei și cu un zâmbet ștrengar se uita la mine plin de uimire dar și consternare in același timp.
—Dacă i-ai făcut ceva lui Mariah, îți tai boașele.
Ii spun pe un categoric și rămâne iarăși surprins. Nu pot ridica piciorul bine pentru a încerca totuși sa deschid usa, așa ca rămân in hainele mele de camera, descoperindu-ma total celui care ar trebuii sa fie răpitorul meu. Căci dacă e Cap de Mazăre, prefer sa ma sinucid înghițindu-mi limba.
—Ce dracu se întâmpla?
Rostește nervos și confuz bărbatul. Emană virilitate prin toți porii săi și corpul parca sculptat ma face sa înghit in sec când se lipește de mine. Din privirea sa pot arde iar buzele sale cărnoase chiar ma încălzesc pe dinăuntru atunci când și le umezește cu limba.
CITEȘTI
Maica Theresa
RomanceNu credea in oameni, nu credea in Dumnezeu, nu credea in Satana, credea doar in El Theresa ramane pe drumuri odată ce a împlinit optsprezece ani, data afara din orfelinat. Singura ei obțiune era sa se calagureasca provizoriu cel putin pana cand strâ...