Keyifli okumalar🥰
...Modern tarzda döşenmiş bu kafede böylesine eski bir tablonun ne aradığını düşünmeye başlamıştım...
Bir anda arkamdan gelen ses irkilmeme sebep oldu.
"Kendisi gerçekten müthiş bir adamdı etkilenmene şaşırmamalı."
Duyduğum bu erkeksi kadife sesle arkamı döndüm.
Ne demişti o???
Etkilenmek mi???
Hayır (!) Sadece birazcık bakakalmıştım o kadar."Benden çokça büyük insanlardan hoşlanmam.Sadece duvarda fazla dikkat çekiyor."
Bu söylediğime hafifçe kıvrılan dudakları zaman kaybetmeden eski haline döndü.
"Ben Jake"dediğinde uzattığı eline bakakalmıştım.Bakışlarımı elinden çekip gözleriyle buluştuğumda zümrüt yeşillerinin bana beklentiyle baktığını gördüm.
( Medya=Jake)Birkaç saniye öylece donakalmıştım ardından uzattığı elini sıktım.
"B...Ben de Afra"
( Az önce resmen konuşamamıştım.Beni soktuğun hallere bak!Ah yakışıklı...)Davranışlarıma hem şaşırıyor hem de onları komik buluyor gibi bir hali vardı.Sırıtarak sıktığım elini geri çekti.
Onu şöyle bir süzdüğümde tablodaki adamla olan benzerliği bu sefer benim şaşırmama sebep olmuştu.Bir süre sessizce onu süzdükten sonra aramızdaki sessizliği bozan o oldu.
"Sanırım yağmurdan korunmak için geldin.Üşümüşe benziyorsun.Otur da sana sıcak bir şeyler getireyim."
Bu söylediğini kabul etmekten başka çarem olmadığını belirten; titreyen bedenim ve yağmurun her geçen zaman daha da arttığını gösteren şimşekler oldu.
Mutfak olduğunu düşündüğüm kapıya doğru ilerleyen adamın arkasından bir süre daha baktıktan sonra bir yere oturmam gerektiğine karar verip boş bir yer aramaya başladım.
Etrafıma baktım ama...
Ne?
Boş bir yer bulmama gerek yoktu.Çünkü içeride hiç kimse yoktu.
Yalnızdım...(Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Takip etmeyi de unutmuyoruzzz.Sizleri seviyorum🥰😘)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunaylı Fırtına
FantasyDünün aksine oldukça soğuk ve yağışlı bir gündü.Yağmura yakalanmadan saniyeler önce yolda karşılaştığım ilk kafeye girdim.Etraf oldukça sessizdi.Yağmurun verdiği boğuk ve kasvetli hava ile daha da gerilmeme sebep olan bu kafe belki de hayatımın deği...