•
•
••
•
•Ellise - Lilith
Kitabın düzenlenmiş halidir olay örgüsü değiştirilerek yazılmıştır okuyanlar için tekrar okumalarını öneririm iyi okumalarrr 🐾
⚡️⚡️⚡️
Sirius hırsla eşyalarını bavula koyarken ev Mrs Black'in bağırışlarıyla yankılanıyordu.
" O kanıbozuğun yanına gidemezsin Sirius Black buna izin vermiyorum."
"Senden izin aldığımı düşünmüyorum!"
" Regulus gibi olsaydın ne olurdu senden ve inadından nefret ediyorum. Sen soyumun yüz karasısın ."
" İyi ya gidiyorum işte !"
Sirius elindeki bavul ile birlikte hırsla odadan çıktığında Carina ikizinin önüne geçti.
" Sirius lütfen mantıklı hareket eder misin? Buradan nereye gideceksin bizi bırakamazsın Regulus ve beni bir kalemde silip o kapıdan çıkamazsın."
" Üzgünüm Carina sizin o sapkın düşüncelerinize bu saçma davranışlara o adama olan sevginize dayanamıyorum. Kendim gibi olan insanların yanında yaşamalıyım."
" Yine aynı şeyi yapıyorsun hepimizi aynı yere koyuyorsun Sirius benimle hiç konuşmayı denedin mi mesela beni dinlemeyi!"
" Ne sende onlar gibi değil misin yani bunu demeye mi çalışıyorsun gel o zaman benimle eğer ciddiysen bu hislerinde benimle gel"
" Ben yapamam Sirius, Regulus ne olacak bu evde gideceğin yer bana bir ev olur mu sanıyorsun ? Annem bizi aile ağacından silerse ne olur hiç düşündün mü ?"
" Küçükkende böyleydin her zaman her şeyden en çok da o Black soyadının sana verdiği prestiji kaybetmekten korkardın. Canım annemizin(!) lanetlerinden bile daha çok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inconsistent-Remus Lupin
FanficHayatta bazı olaylara, kişilere zorla boyun eğdirilerek sindirilmiş bir kızın kendini bulma hikayesi