•
•
•Hozier - Take Me To Church
İyi okumalarrr 🐾🐾
⚡️⚡️⚡️
Usulca esen rüzgar siyah saçlı kızın huzurla gözlerini kapamasına sebep olmuştu. Yüzünde istemsiz bir tebessüm peydah oldu.
Küçüklüğünden beri sonbahar mevsimini çok severdi. Her sabah kimse yokken tek başına dışarı çıkar ve sessizce rüzgarın esintisini, yaprakların hışırtısını dinlerdi.
Yaprakların yalnızlığına ufakta olsa bir ses kattığını düşünürdü. Soğuk havayı derince içine çektikten sonra oturduğu yerden kalktı.
Hogwarts'da ilk haftayı dün tamamlamışlardı ve bu bir haftada Sirius'u görmemek için büyük bir uğraş içine girmişti.
İkizi onunla konuşmak istesede Carina onu her gördüğü yerde yön değiştirir hale gelmişti. Onunla muhattap bile olmak istemiyordu.
Büyülü şatonun içine girdiğinde bir çok öğrenci sabah kahvaltı etmek için Ortak Salona doğru ilerliyordu ve koridorlar oldukça kalabalıktı.
İleride kendisi gibi gri gözlere sahip olan gençle göz göze geldiğinde kafasını çevirip ters yöne ilerlemeye başladı.
"Miss Black bana bakar mısınız ?"
Carina McGonagall'ın sesiyle arkasını döndü. McGonagall ve yanında duran Remus Lupin ona bakıyordu.
Carina döndüğü tarafa ilerleyip Professör McGonagall'ın yanına ilerledi.
"Evet Professör"
Yan taraftaki gencin ona baktığını hissetsede ona geri bakmamıştı. Bu 1 haftadır Remus Lupin ile aralarında sürekli garip bakışmalar geçiriyordu ve Carina nedenini anlayamıyordu.Elinde olmadan yanında duran gence bakma isteği doğuyordu. Normalde Sirius ve onun ayak takımıyla asla muhattap olmazdı hatta göz göze bile gelmemeye çalışırdı.
" Miss Black bizde Mr. Lupin ile Sınıf Başkanlarının nöbet eşlerini ve tarihlerini konuşuyorduk. Sizide bilgilendirmek istedim. Mr. Lupin ile haftanın belirli günleri nöbet tutacaksınız."
"Ama Professör McGonagall ben nöbetlerin tek başına tutulduğunu zannediyordum."
"Bu seneye kadar öyleydi fakat bunun daha adil olacağını düşündüğümüz için bu sisteme geçmeye karar verdik ve Mr. Mulciber'e de haber verir misiniz ? Bir ara odama uğrasın."
"Tabiki Professör"
McGonagall son kez ikisine bakış atarak yanlarından ayrıldı. Carina Ortak Salona doğru ilerleyeceği sırada Remus onu durdurdu.
"İlk nöbetimiz yarın haberin olsun."
Carina kafasını onaylar anlamda salladı. O sırada Sirius yanlarında bittiğinde Carina gözlerini devirdi. Gitmek için hamlede bulunduğunda ikizi koluna asıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inconsistent-Remus Lupin
FanfictionHayatta bazı olaylara, kişilere zorla boyun eğdirilerek sindirilmiş bir kızın kendini bulma hikayesi