*lili pov*
Ajung fix în trecut eu fiind la palat în camera mea în hainele mele regale și în momentul acesta noul rege unul din verii lu tata a preluat tronul după ce tata a murit intra în camera plin de furie și era urmat de gărzile lui.
Regele:domniță trebuia sa fiți în sala tronului să vorbim de însurătoarea ta. Ți-am adus deja un prinț și va fi de față și prietenul tău care a fost bona ta.
Lili:dar majestatea voastră sunt prea mică de însurătoarea
Regele:niciun dar! Gărzi duceți-o în camera prințului va trebui să îl cunoască prima dată.
Regele pleacă iar gărzile ma duc la prinț în cameră.
În cameră stăteam departe de prinț iar el se apropia de mine ca să îmi vorbească dar nu îl lăsam sa îmi vorbească ca nu îl plăceam deloc pe el. Cât timp eu încercam sa fug de prinț prin cameră. Un anumit erou vine în regat pentru următoarea misiune de la regele elf.
El se duce în fața regelui face o plecăciune în fața lui și zice:
Meliodas:înălțimea voastră ce misiune mai îmi dați?
Regele:misiunea ta e sa participi la nunta care va urma
Meliodas:deci prințesa se va căsători dar nu e prea mică?
Regele:nu contează e tânără va moșteni Regatul când no sa mai fiu eu. Cavalerul meu drag ea va fi fericită sa vi și tu la nunta ei
După ce regele a vorbit cu acel cavaler urma logodna mea cu acel prinț dar când intră în cameră regele,prințul îmi făcuse rău deja aveam răni pe corp și mușcături și aproape mă violase.
*cu o oră înainte în timp ce regele vorbea cu cavalerul*
Eu stăteam cuminte pe pat iar prințul veni spre mine ma trânti pe pat și se pune deasupra mea
Prințul:azi îți iau virginitatea iar când vei fi a mea îmi vei oferi mai mult
Prințul începu sa îmi facă rău
*Înapoi la acțiunea inițială*
Regele pune gărzile sa îl ducă pe prinț în închisoare iar pe mine ma duce în camera mea.
În acel moment cavalerul intră în camera mea și se pune lângă mine*
Meliodas:hei...nu te teme sunt doar eu. Vreau sa îți zic ca atunci când ești pregătită te poți căsători. Eu unul nu vreau sa te văd suferind.
Lili:atunci de ce nu te căsătorești tu cu mine
Meliodas:nu pot...am o misiune departe și plec mereu iar nunta va fi programată probabil când eu am misiuni departe în Liones.
Lili:îmi promiți când ne vom revedea că va fi altfel? O sa fug eu din regat și te voi cauta dacă nu te uit atunci și îmi va fi greu. O sa fug eu din regat și nu fac nunta în regatul meu cu prinț necunoscut ci vreau cu tine ca te știu de mică și te cunosc bine.
Meliodas:eu sunt dragul tău cavaler cu numele de meliodas, o sa te caut și eu și te voi îndruma în lume promit doar sa te recunosc atunci micuța mea prințesa. Lulu prințesa mea elf a cărei frumusețe nu o întrece nimeni.
Eu la fiecare poem al lui roseam era visul din care nu voiam sa mai plec. Asta era viața mea dar atunci când meliodas pleacă din regat o lumină ma cuprinde și deodată ajung iar în prezent dar nu în momentul în care am plecat de la antrenamente ci era un peisaj apocaliptic totul fiind distrus. Merg și îl căutam pe meliodas dar și pe restul. Era pustiu.
Deodată o văd pe Elizabeth lângă ceva și merg în fugă dar când ajung tot ce vad e corpul fără viață a lu meliodas iar Elizabeth plângea. Încep și eu sa plâng... Oare acesta va fi sfârșitul? Sau eroul nostru se va trezi din morți ca prin minune.
Aflați asta în capitolul 6 din acest fanficĂsta a fost capitolul 5
O sa mai bag cu călătorie în timp și spațiu în fanfic inspirația mea fiind animeul în sine. E genial.
În capitolul 6 sa nu plângeți.
Bye