(hehehe)
*Lili pov*
După multe zile aflu că ni se alătură merlin ca penultimul păcat iar noi pornim în Camelot unde se produce un cutremur nu după mult timp când ieșim din han. Dar înainte sa fim în Camelot merlin ne dăduse haine noi înainte ca Ban sa pornească spre tărâmul zânelor acompaniat de King și jericho daar in momentul acela când ei erau la copac sacru în Camelot apare creatura aia Albion iar meliodas simte și puterea rămasă în cei care fac dezastre chiar cele 10 porunci.
Eu salvez un copil din calea lui Albion dar sunt prinsă eu acolo copilul luând-o la fugă de acolo. Albion mă atacă și ma ranește grav, meliodas când vede asta ma salvează de acolo și ma duce la adăpost și omoară acel Albion cu sabia lui nouă chiar cea de la merlin.
După ce distruge acel Albion meliodas merge la mine și mă mângâia ușor pe obraji.
*Meliodas pov*
După ce îmi salvez prietena din echipă o mângâiam pe obraji ușor iar Elizabeth vine rapid eu chemând-o să o ducă la han repede unde erau Gowther păpușă și slader stând cu el. Dar slader vine sa ne ajute repede.
Îi spun doar sa o ducă în camera în care eu și Elizabeth dormim și sa o îngrijească.
După un timp o putere ciudată se apropie de Camelot iar în fața noastră apare unul din cele 10 porunci. Acela fiind galand unul din cele 10 porunci.
Dar ne macelareste.....
Și toți fiind pe jos numai cei salvați de cubul perfect au supraviețuit
Și așa pe ne văzute apare Gowther gol pușcă într-un peisaj apocaliptic.*timeskip*
*lili pov*
Mă trezesc iar Elizabeth nu mai era dar rămân în pat simțind durerea din corp și eram bandajată fiind doar într-o cămașă lejeră de la meliodas. Stăteam întinsă în pat și priveam tavanul și mă gândeam oare meliodas mă place? Sau nu simte atracție față de mine și liz a fost unica lui dragoste......
Ei vin la han foarte repede auzindui se pare ca în momentul acela venise și King și aflu ca diane a fugit spre satul ei natal.
Meliodas vine la mine sa mă verifice și ma vede trează și vine lângă mine
Meliodas:hei ești bine acuma?
Lili:d-da ce s-a întâmplat?
Meliodas:mergem după diane se pare ca are amnezie din cauza lu Gowther.
Lili:după ce o salvezi și după scăpăm de cele 10 porunci vreau sa îți spun ceva...
Meliodas:putem vorbi când mergem sa ne antrenăm ca să ne creștem puterea ca să învingem cele 10 porunci.
Lili:sigur îți va fi ok să vorbim atunci?
Meliodas:yap. Odihnește-te acuma până ajungem.
Mă învelește ușor și după pleacă la ceilalți.
Nu durează mult și ne schimbăm traiectoria de mers.
Eu dormeam liniștită ca să mi se refacă rănile ei fiind ocupați.
Ziua devenea interesantă alături de cele 7 păcate capitale.
Elizabeth mai vine la mine și mă verifică și îmi dă apă si stă cu mine.
Elizabeth:sper ca ești mai ok.. M-ai îngrijorat rău.
Lili:sunt ok...umm Elizabeth.....sentimentul ăsta din sufletul meu care îl simt acuma mă face să simt furnicături în corp.
Elizabeth:așa e dragostea sufletul tău îl simte.
Lili:înainte nu am simțit asta..e de bine?
Elizabeth:da nu are cum sa nu fie de bine. Inima ta tresare când vezi persoana iubită zâmbind.
Lili:Elizabeth..*ridic mână si ii prind lacrimile*de ce plângi?
Elizabeth:mă tem pentru voi sa nu pățiți ceva mai rău.
Lili:suntem bine Elizabeth datorită ție...ai ceva magic în tine care nu sa trezit în totalitate
Elizabeth:te referi la puterea mea nu?
Lili:da. Chiar dacă nu ne-am întâlnit când era mai rău dar simt ca tu vei fi buna sa dai viață iar.
Elizabeth:ms și tu vei fi o luptătoare bună
Ziua se termină ok. Elizabeth îmi zice ca trebuie sa ajungem în locul unde trebuie sa ne antrenăm și acolo în locul acela ne antrenăm în diferite stagii iar meliodas urmează sa își recapete acea putere superbă și mai trebuie sa îl găsim pe ultimul și cel mai puternic decât meliodas însuși escanor al 7-lea păcat.Acesta a fost capitolul 3 din acest fanfic
🤣
Următoarele capitole o să fie cam triste
O sa aflați în întregime poveste lu lili. O sa pun că Elizabeth e reincarnarea lu liz dar povestea lu lili va fi o invenție a mea să fie o poveste originală
O sa fac un desen cu lili și familia ei daaar până atunci ii scriu povestea originei ei adică își recapătă amintirile iar după asta întrun capitol ea și prietenii ei vor ajunge în Regatul elfilor pentru a recupera armele ei dar n-o sa fie ușor pentru ea.
Revin cu capitolul 4 și 5 în curândO sa fie și un capitol în care va veni un prinț în Regatul elfilor și va încerca să o seducă pe lili și restul e surpriză ce se va întâmpla cu lili dar și cu meliodas când află că un prinț se dă la fata care îl place.
Bye
Am lăsat acea poză din sezonul 2
Jericho îl place pe Ban
Știam eu
Dar Ban o place pe Elaine a și sărutat-o
Așa de romantic