❤ 5. fejezet ❤

33.4K 938 28
                                    

Megfogta az államat alulról, és odafordította maga felé. És rám támadt az ajkaival. Próbáltam eltolni vagy bármit csinálni, de megmozdulni se tudtam. Aztán hirtelen eltűnt előlem. Mire észbe kaptam, már a földön feküdt vérző arccal.

Wade Malcolm:

Dean fogta meg a kezemet és rángatott el onnan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dean fogta meg a kezemet és rángatott el onnan. Elvezetett a kocsijához és kinyitotta nekem az ajtót. Én meg se tudtam szólalni.
Nem hiszem el, hogy egyszer jövök el erre a szarra, és pont akkor történik ez. Pedig reggel tudtam, hogy nem kéne eljönnöm. Persze hagytam magam rábeszélni.
Dean szólalt meg először:
- Jól vagy?
- Már amennyire jól lehet lenni egy ilyen után - válaszoltam.
És ennyi volt a beszélgetésünk. Ő nem kérdezett. Én meg nem mondtam semmit. Az egész utat csendben tettük meg.
Otthon kidobott és ment tovább, hogy összepakolja a cuccait és tudja már hozni hozzánk.
El sem hiszem, hogy már ma este itt fog aludni. Remélem nem horkol vagy valami, mert egy szinten leszünk, és azt tuti hallanám.
Bementem a szobámba és elmentem lefürödni, hogy lemossam magamról az érintését. Vettem egy jó meleg habfürdőt. Kiszálltam, magamra tekertem egy törölközőt és amikor kiléptem a fürdőből, ott állt Jake, és a képeimet nézegette.
- Te meg mit keresel itt? - kérdeztem tőle.
- Ja,  bocsi. - nézett végig rajtam. - Csak hoztuk Dean cuccait és érdekelt, hogy mi lehet ebben a szobában.
- Hát most már tudod, szóval mehetsz is.
De ő nem ment ki. Csak állt, és nézett. Mintha mondani akarna valamit.
- Szeretnék felöltözni. - emlékeztettem.
- Jó, csak nyugodtan. Mintha itt se lennék.
- Jake. Menj ki. Most. - néztem rá már idegesen.
- Jó, na, bocsi. Megyek már. - ment ki a szobámból.
Kulcsra zártam a szobát és kerestem magamnak valami normális ruhát.
Amikor leértem apa meg anya már pakolták be a házba Dean cuccait.
- Lia. Várj egy kicsit - szólt utánam apa, és intett, hogy menjek be vele a konyhába, mert szeretne velem beszélni.
- Igen? - kérdeztem, amikor beértünk a konyhába.
- Hallottam mi történt ma veled a suliban.- kezdte apa. - És szeretném, ha ezt a jövőben meg tudnánk akadályozni. Nagyon féltelek, és látom, hogy nem vagy most valami jól.
- Apa,  te most miről beszélsz? - kérdeztem tőle. Az nem lehet, hogy tudja, hogy mit csinált ma Wade, Dean edzése után. Persze, ha el nem mondta Dean. De ezt nem nézem ki belőle.
- Hát arról a gyerekről, aki zaklatott ma. Vagy rosszul tudom?
- Ezt Dean mondta el?
- Nem.
- Akkor ki? - kérdeztem.
- Az nem lényeg. Csak az, hogy megszeretnélek védeni ettől. De nem tudlak, mert nem leszek itthon. És Dean se lehet mindig melletted.
- Meg tudom magam védeni.
- Ma se tudtad. De mostantól már meg fogod tudni védeni magad. Lent van az edzőterem. Szeretném, ha ott tanulnál védekezni. Dean tanítani fog.
- Dean? Nem hiszem, hogy a lacrosse miatt sok ideje lenne erre.
- Jövő héten vége a szezonnak. Beszéltem vele. És szívesen csinálná.
- Ohh persze, hogy szívesen csinálná, mert úgy érzi, hogy tartozik neked. - már nagyon elegem van abból, hogy mindenki azt hiszi, hogy meg kell engem védeni.
- Mi? Miért kéne neki tartoznia nekem?- kezdett apa is ideges lenni.
- Mert nálunk fog lakni, mi mossuk majd a ruháit, a mi házunkba fogja élni a mindennapjait. Próbálhat neked is megfelelni nem csak a saját apjának, ezért vállalja el.  Nem azért, mert akarja ezt csinálni.
- Nem hiszen, hogy erről lenne szó. Régebb óta ismerem, mint hinnéd. Egy idegent nem engednék be a házamba.
- Jó. Tök mindegy. - nem akarok most veszekedni.
- Jövő héten kezdi- szólt utánam apa, amikor mentem ki a konyhából.

Kimentem, hogy segítsek a fiúknak bepakolni, de már nem volt kint senki és a kocsi eltűnt, amivel hozták Dean cuccait.
Hátramenten a ház mögé. Van ott egy pad és mindig oda szoktam menni, ha kicsit kikapcsolódni akarok. De valakik már ott álltak a padom mellett.
Közelebb mentem és láttam, hogy Dean az, és éppen veszekedik valami csajjal.
Nem akartam őket zavarni, ezért el akartam menni. De...




Rosszfiúból Lakótárs (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now