Merhaba sevgilim
Bugün tam bir yıl sonra bu deftere ilk kez dönüyorum.
Tüm yazdıklarımı okurken her birinde ayrı ayrı şeyler hissettim.
Yüzün gözlerimin önünde. Ve sen sadece bir ışıksın artık.
Sanki bileklerimi kestiğim için üzerime kan damlamışta kirlendiğim için beni terk etmiş gibisin.
Dışarda kar yağıyor. Temizlenebilmek için saatlerce gezdim o karın altında. Lütfen gel.
Öp bileklerimi. Söz bir daha kıymayacağım kendime.
Senden ayrılmanın bana güç geleceğini biliyordum. Fakat bunun bu kadar korkunç, bu kadar acı olacağını tahmin edememiştim.
Canım acıyor. Gönlüm senin için sıkışıyor. Ağlıyorum ve gözlerim seni arıyor. Omzuna yaslanmak ve içimi dökmek istiyorum. Kırık yanlarımı sana göstermek ve iyileştirmeni istiyorum.
Günler geçiyor ve ben yatağımızda uyandığımda yanımda seni göremediğimde her sabah önüne dikilip giyindiğin aynaya doğru bakıyorum.
Minik vücudun ile bana dönüyorsun ve gülümseyerek konuşuyorsun.
Dediklerini asla duyamıyorum sevgilim.
Sesini unuttum.
Yüzün hala aklımda fakat özür dilerim artık ses tonun silinik.
Sinirlenince çok konuşurdun ama gözlerinin içi hep gülerdi, ferahlardım. Affedeci bir karakterin ve şefkatli bir kalbin vardı. Hiç kimseye acımazdın ama merhamet damarlarını dünyanın en keskin bıçağıyla dahi kesemezlerdi.
Konuşurken gözlerime bakar, ağlarken yüzünü yüzümde gezdirirdin. Sanki güçsüzlüğüne oturacak yer arar gibi, sanki yüzümü göz yaşınla yıkar gibi.
Biliyor musun annem tanısaydı eğer seni çok severdi. Eminim ki bütün dünya seni tanısa çok severdi. Ben seni çok seviyorum ama artık konumuz bu değil.
Çok özlüyorum seni. Anlatılır bir durum değil inan.
Yazamıyorum. Arayamıyorum. Sarılamıyorum. Hiç öpemiyorum.
Boynun, dudakların ve gözlerin aklıma geldikçe başıma ağrılar giriyor, midem bi tuhaf oluyor.
Bilmiyorum bana ne yaptın. Sanırım ölene kadar karşında seni izleyip eriyebilirdim. Ama biliyorsun. Artık izleyemem.
Ne çok film sahnesinde ağladık sayamam, sana göre birinin yanında ağlamak birine güvenmek kadar değerliydi.
Gittiğin gün, işte o gün anladım birinin yanında ağlamanın ne demek olduğunu. Tanrı hiç kimseyi tek başına ağlamak zorunda bırakmasın.
Ben bu çıkmazdan çıkamıyorum sevgilim. Ağlamamak için kendimi sıkıyorum ama çenemin titremesine baş gelemiyor duygularım.
Seni seviyorum. Seni çok ama çok seviyorum. Sol tarafımda hep sağ olacaksın.
Ve ben şimdilik gitmeliyim sevgilim. Seni kuşlara emanet ediyorum.
°
final