Viata. Ce este viata? Viata este o lupta continua, daca ne-am gandi ca la o experienta mai mare,poate am sti sa ne alegem mai cu grija drumurile in viata, am fi mai atenti la bagajul amintirilor si nu ne-ar pasa de trecerea anilor, dar din nefericire ne limitam si noi suntem constienti de acest lucru.Viata este ca o clepsidra iar noi stam si numaram fiecrae firicel de nisip care se scurge dar nu ne obosim sa facem ceva cu acel firicel de nisip sa fie unul insemnat.Viata este ca o carte. Fiecare moment din viata noastra este un nou capitol si fiecare intamplare memorabila este o noua intriga iar partile rele sunt punctele culminante care ne duc spre sfarsituri fericite sau nu.
Viata ne pune la diverse incercari. Incercari care ne definesc, intr-un sfarsit, pe noi si felul nostru de a fi,de a gandi,de a ne comporta.
Moartea unui persone dragi este acel moment in care ai impresia ca cerul se sparge in multe bucati pentru a primi sufletul acelei persoane dar bucati din cerul albastru cad si ajung in inima ta strapungand-o.Acel moment in care auzi cum toata lumea plange si cum te intreaba cum e posibil dar tu tot ce poti sa faci este sa stai, sa te uiti in gol,sper un punct infinit, si sa incerci sa intelegi cum e posibil.Acel moment in care pierderea unei prietenii si toata durerea seaca ce o simti dupa o cearta care nu a lamurit nimic. Trec zile, luni pana incepeti sa vorbiti din nou dar nimic si niciodata nu va mai fi la fel. Nu vor mai fi zile in care stateati cu orele la telefon vorbind doar despre un singur lucru, acele imbratisari care insemnau de la "du-te dracu" la "mersi ca m-ai ajutat cu mama" si acum iti lipsesc.Plecarea persoanei cu care ti-ai fi petrecut toata viata si acele nenorocite de chestii ordinare care iti aduc aminte de ea. Acel moment in care indiferent unde te-ai duce simti ca nu apartii acelui loc si orice ai face iti aduce aminte de acea persoana, acel moment in care te cuprinde o durere seaca si irationala, acel moment in care toti vor sa te faca sa zambesti si toti iti dau imbratisari menite sa te faca sa te simti mai bine dar vrei sa le spui sa se duca dracu deoarece tu vrei doar acea persoana si te uiti printe prietenii ce te inconjoara si nu vezi acea persoana nicaieri si speri in continuarea ca usa camerei tale se va deschide si va intra ea sau el si te va lua in brate si iti va sopti ca a fost doar un cosmar si iti va sterge lacrimile uscate de obraji si iti va alunga acel sentiment de neapartenenta si va trimite departe fantoma sufletului tau torturat.
Aaliyah Carter isi iubeste mult familia si pentru a o proteja a acceptat cel mai dur job pe care o fata de 16 de ani il poate obtine. Atat tatal, Thomas Carter, cat si bunicul,Christian Carter, Aalyiei au fost agenti speciali ai CIA. Cand tatal Aaliyei a suferit un accident care l-a pus in imposibilitate locomotorie cei din agentie au trebuit sa se asigure ca Thomas nu va scoate niciun cuvant despre cele vazute si auzite in spatele portilor masive, care ascund atatea secrete, asa ca Aaliyah s-a hotarat ca ea sa intre in locul tatalui sau ca o ipoteca pe secretele detinute de Thomas. Era simplu: cat timp Thomas pastra acele secrete doar pentru el Aaliyah era in siguranta dar daca spunea cuiva, chiar si familiei sale, fiica sa ar fi disparut pentru totdeauna.
Dupa 4 ani in care Aaliyah a fost doar un pion pentru toti cei care ar fi trebuit sa o ajute si indrume in lumea nemiloasas a spionajului ea a implinit varsta de 20 de ani si a fost trimis intr-o tabara pentru spionii tineri. Timp de un an de zile Aaliyah a fost antrenata atat fizic cat si psihic de catre cei mai buni luptatori,filozofi si psihologi. Acum ea e pregatita sa primeasca rezultatele examenelor si sa fie repartizata.
Nu avea sa cunoasca nici locul in care o sa isi petreaca urmatorii ani din viata si nici oamenii care va trebui sa ii tina loc de familie si prieteni.Abia se mai cunostea pe ea dar imprejurimile o forteaza pe Aaliyah sa se redescopere depasindu-si limitele stabilite in perioada antrenamentelor.
CITEȘTI
CIA - in proces de editare -
Fanfiction"Uneori am impresia ca jonglez cu sentimentele si responsabilitatile mele. M-am saturat sa fac asta.Ce sa aleg? Sa il aleg pe EL? Prima si ultima mea iubire adevarata? Cel care mi-a arata viata dincolo de responsabilitati si m-a facut sa ma simt spe...