Skip to after school
Y/n berlari ke rumahnya sebelum abang2nya sampai di rumah. Apabila Y/n tiba di rumah, dia terus membersihkan rumah dan sediakan makanan untuk abang2nya.
BTS tiba di rumah
Yoongi : Y/n! Datang sini sekarang!
Y/n : Yea... oppa... w-wae?
Taehyung : (Tarik rambut y/n)
Y/n : ahhh! oppaa! jangan!Apa salah y/n?
Namjoon : Ko ingkar arahan girlfriend kitorang!
Jin : Jadi terimalah balasannya!
Jhope : Hope you die soon!BTS mula menumbuk dan menyepak y/n. Apabila sudah selesai mengerjakan y/n, mereka pergi ke ruangan lepak mereka ditingkat 1 dan meninggalkan y/n keperitan dan berdarah.
Mr. Kim tiba di rumah
Mr. Kim : Appa dah pu-! (nampak y/n terdampar di lantai yang di kelilingi darah)
Mr.Kim : Y/n!Mr. Kim terus membawa Y/n ke hospital pakar.
Mr. Kim : Doktor? Anak saya ok ke?
Doktor : Anak Dato' ok, tapi... penyakit kanser tu dah meningkat ke tahap 3.
Mr. Kim : Ade cara ke, nak buang kanser tu?
Doktor : Ade. Iaitu...Apabila habis selasai berbincang dengan doktor itu, Mr. Kim pergi ke wad Y/n.
Y/n terjaga
Y/n : Appa... macam mana dengan kanser tu...?
Mr. Kim : Doktor kata y/n dah sampai tahap 3...
Y/n : Appa jangan risau... Y/n ok je... Jangan risau...
Mr. Kim : Doktor kata ade jalan untuk berhentikan semua ni..
Y/n : See Appa.. I know there always be have a way.
Mr. Kim : So.. you agree?
Y/n : Untuk kurangkan kerisauan appa, y/n sentiasa setuju dan sedia akan apa yang berlaku pada masa akan datang.
Mr. Kim : Doktor kata y/n kene tunggu 3 bulan untuk penyembuhan tu.. dan y/n kena duduk sini selama 2 bulan.
Y/n : ok.
Mr. Kim : (Smile Bitterness)
Y/n : Appa... boleh janji dengan y/n tak?
Mr. Kim : Apa dia y/n?
Y/n : Jangan marah dekat abang2 y/n... Plz.. Walaupun diorang buat y/n sampai ke tahap nie...
Mr. Kim : Hurm... ok, appa janji...2 bulan sudah berlalu.
Mr.Kim bawa y/n pulang. Semua ahli BTS tunggu di ruang tamu. Apabila mereka nampak y/n, diorang terus naik ke atas dan duduk di bilik mereka masing2.
Mr. Kim : Y/n, rehatlah dulu kat bilik.
Y/n : Ok appa..Di bilik y/n
Y/n mengunci pintu dan terkejut bahawa ketujuh-tujuh abangnya di biliknya.
Namjoon : Missed us, lil slut?
Y/n : Leave me alone...
Jungkook : Wow, takkan x rindukan kitorang kot? Kan dah lama tak jumpa.
Taehyung : Aku ingat ko dah x wujud.
Y/n : please... Leave me alone....
Yoongi : (cekik y/n) You need more lesson. Lil slut.
Jhope : Sayangnya.. Kenapalah ko x mati.
Y/n : Please stop.... I'm begging you.. Kenapa korang benci aku sangat...
Jimin : Sebab kau! Our mother left us! And kau! Tak patut dilahirkan! Anak luar nikah! Our father trying to protect you cause he pity at you! You are useless!
Y/n :please... I can't breath.
Jin : Yoongi let that slut go, we don't want to be in prison someday cause of her .
Yoongi : (lepaskan y/n)
Jimin : Let's go.Selepas mereka keluar dari bilik y/n. Y/n mula berasa kesunyian yang perit di dalam bilik itu. Dia juga mengingati segala perkataan yang abang2nya cakap tentangnya.
Y/n : Eomma... please help me...
End part 2
Hey, do you guys like it? I hope ur not angry about this... This is just fan fiction, so take it easy... 😉It just all of my idea.. 💡 Hope you like it and please vote! ❤️❤️
YOU ARE READING
Hated Sister
FanfictionY/n telah dituduh oleh 7 orang abangnya yang disebabkan perceraian ibu bapanya? Kenapa mereka bercerai? Korang akan tahu bila baca cerita nie.. Dan satu hari y/n menghilangkan diri.. Nak tengok apa yang terjadi baca dan votelah cerita ini.