Keesokkan harinya...
Y/n bangun awal sebab tak nak dijadikan alasan abang2nya lewat ke sekolah.
After 20 minutes
Y/n outfit
No makeup🤷♀️
Kemudian y/n turun bawah ke dapur dan sediakan makanan untuk abang2nya. Selepas itu, y/n terus pergi ke sekolahnya menaiki basikal kepunyaannya.
Skip waktu rehat
Y/n tak pergi ke kantin, dia pergi ke perpustakaan sebab nak mengelak daripada berjumpa dengan BTS dan Red Velvet.
Dikantin
BTS pov.
Irene : Korang, betapa indahnya hari bila tiada perempuan tu.
Joy : Betul, bolehlah kita spend time sama2 dengan boyfriend kite.
Hoseok : Alalala, baby ayang ni nak spend time lagi eh.
Joy : Hmm. (angguk)
Jin : Tapi malangnya perempuan tu dah kembali.
Red Velvet : What?! pastu dia kat mana.
Jungkook : Maybe kat perpustakaan
Yeri : Aik? Sekarang kan waktu rehat. Kenapa dia tak nak duk kat kantin? Diet ke? 😂😂
Red velvet & BTS: (gelak)
Jimin : Bukan sebab diet, tapi dia nak mengelak.
Wonyoung :Wanna play a game?
Jungkook :Ohh, baby. You know what I like.
Taehyung : Then, let's go.Writer pov
PerpustakaanY/n sedang membaca buku di library, kemudian seseorang datang kat dia.
Y/n : W-wonyoung?
Wonyoung : It's really y/n! (excited face)
Pustakawan : shhhhh!
Wonyoung : SorryWonyoung duduk di hadapan y/n dan pegang tangan y/n.
Y/n: Ka-u nak ape?
Wonyoung : Aku datang sini.... Sbb.. Aku nak mintak maaf... Aku menyesal bila aku dengar ko masuk hospital... Aku menyesal jugak sebab ikut perangai unnie aku... Aku dengar ko ni pemaaf orangnya.... Jadi maafkan aku.. (muka bersalah)
Y/n : Ok, aku maafkan ko
Wonyoung : Yea!
Pustakawan : Shhhh!
Wonyoung : mian.Y/n jom ikut aku, aku nk belanja ko.
Y/n : Ok..Kemudian Wonyoung bawak y/n di kawasan paling atas di sekolah itu.
Y/n : Bukankah kita nak ke kantin?
??? : Sape kata nak pergi ke kantin?Y/n terkejut dengan kehadiran suara yang amat dikenalinya dari belakang. Dia pun pusing ke belakang.
Y/n : Yeri... unnie...
Lagi2 y/n terkejut bukan red velvet je kat situ malah BTS pon ada. Dia pun tertanya.
Y/n : Wonyoung, bukan ke kau dah tak nak buli aku...?
Wonyoung : Tch, ko kene pranklah! Bodonya ko, yang ko gi caye cakap aku pahal?
Y/n : So semua tu tipu, ko buat camtu pun sebab ko nak meluru aku keluar dari perpustakaan?
Hoseok : Yep.
Y/n : Apa korang tak puas hati dengan aku....
Namjoon : Ko tanya lagi soalan bodo ko tu!
Jungkook : Engkau tu penghancur kebahagiaan kitorang tau tak!
Irene : Betul tu!
Nancy : Well, lelaki tak boleh nak lawan perempuan. Apa kata kitorang lawan ko.
Y/n : Please.... no.....Y/n kebelakang manakala red velvet maju mendekati y/n. Tapi nak buat cane Y/n pon takleh larikan diri and terpaksa lah menerima kesakitan daripada pukulan mereka.
Skip to after school.
Y/n terpaksa pulang ke rumah menaiki basikal dengan tubuh badan yang tengah sakit akibat pukulan mereka yang kejam itu. Apabila y/n tiba di rumah, ketujuh - tujuh abangnya ada di rumah.
Hoseok : Wassup, slut!
Jungkook : Kitorang tak boleh pukul kau kat sekolah tapi boleh kat rumah.
Y/n : Kenapa korang kejam sangat? Apa yang aku pernah buat kat korang? Kenapa tak layan aku macam adik korang?
Namjoon : Kitorang selalu kejam dengan orang yang tak penting dalam hidup kitorang
Taehyung : Kau tu penghancur kebahagiaan!
Yoongi : Dan kitorang x pernah anggap ko sebagai adik kitorang. Sbb tu tak ade orang tahu yang ko adik kitorang.Termasuk girlfriend kitorang.
Jin : Sudah, kitorang nak pergi club! Kitorang nak have fun and tak nak jumpe muka jijik macam ko dekat club tu. So ko duk rumah kemas rumah.
Jimin : Bye2, slut!
Y/n : Ok.... bye...BTS left. Selepas itu y/n tiba2 rase sakit dan pengsan.
Ok done with part 3!Sorry kalau ade tersalah kata, and jgn marah pasal character 😂🙏 and plz vote. Aku tahu citer aku bosan 🤣
YOU ARE READING
Hated Sister
FanfictieY/n telah dituduh oleh 7 orang abangnya yang disebabkan perceraian ibu bapanya? Kenapa mereka bercerai? Korang akan tahu bila baca cerita nie.. Dan satu hari y/n menghilangkan diri.. Nak tengok apa yang terjadi baca dan votelah cerita ini.