Setelah 5 tahun kemudian, BTS pon telah graduate daripada salah satu academy bawah company ayah mereka iaitu Boy Agent Academy (BAA). Sekarang mereka akan menyertai International Secret Agent Crew ( ISAC ) . Mereka merupakan calon terpilih top 10 bagi agent lelaki. Begitu juga dengan perempuan yang hanya top 10 sahaja boleh masuk company tu. Kemudian,
BTS serta 3 orang yang tercalon yang lain menaiki bas Academy mereka untuk pergi ke ISAC. Apabila bas mereka tiba di ISAC mereka terlihat satu lagi bas.Namjoon : Maybe, tu ahli agent baharu perempuan.
Yoongi : Apa nama academy diorang.
Jungkook : Girl Agent Academy ( GAA)
Hoseok : Uuuu, bad girl huh?
Jin : Haaa mulalah tu ngorat. Hello kita ade awek ok?
Hoseok : Yelah..
Ahli BTS memerhati member agent baru perempuan satu per satu. Kemudian, mereka terlihat seorang gadis keluar dari bas tersebut dengan memakai masknye.
Taehyung :Kenapa aku rasa macam kenal ngan dia?Kemudian, semua ahli baharu secret agent pergi ke lobby itu. Kemudian, seorang jejaka menhampiri mereka.
??? : Hello, selamat datang dan tahniah. Nama saya Jung Suk atau dikenali sebagai CEO kamu semua.
Semua agent baharu perempuan melihat CEO mereka dari bawah ke atas dan terkejut dengan CEO mereka yang nampak muda dan bergaya itu kecuali seorang daripada agent baharu perempuan itu tidak menghiraukan CEO tersebut. Kelakuannya menarik perhatian BTS dan agent baharu lelaki yang terpilih itu.CEO : Nice attitude you got there, gurl.
??? : Thx, well actually I really hate popular guys..
CEO : Wow, so what's your name?
??? : Y/n
Meanwhile all BTS member : *jungshock
BTS : Y/n?!
CEO : Ouh, so kamulah top 1 dalam Girl Agent Academy?
BTS : TOP 1?!
Y/n : *angguk kepala
YOU ARE READING
Hated Sister
FanficY/n telah dituduh oleh 7 orang abangnya yang disebabkan perceraian ibu bapanya? Kenapa mereka bercerai? Korang akan tahu bila baca cerita nie.. Dan satu hari y/n menghilangkan diri.. Nak tengok apa yang terjadi baca dan votelah cerita ini.