"Bu Lee Lixie ve... Ne yazık ki, artık bizimle." dedi, liderleri.
"Ne yazık ki?" imalı bir bakış atarak sordum. Demek, ne yazık ki... Ne yazık ki, bende size bayılıyorum.
"Yani, öyle değil. Hani... Kızsın sen." lider kendini kurtarmaya çalışarak koltuğa geçip oturdu.
"İsmimi taklit etmiş olma olasılığın kaç?" diye sordu, kalın sesli olan.
"Anlamadım?" ne diyor bu?
"Adım Lee Felix. Senin de Lee Lixie." dedi.
"Annemle babama söyle onu." dedim ve ayakta dikilmekten yorulup, az önce liderin bana işaret ettiği koltuğa oturdum.
"İyi de, çıkış üyeleri belirlendi. Üstelik 8 erkeğin arasında 1 kız... JYP PD-nim ne yaptığını sanıyor?" diye sordu, geldiğimden beri koltukta genişçe oturup, keyfine bakan.
"Hiç değilse, yetenekli olduğu için alındı. Hem bu şekilde daha fazla dikkat çekip, daha fazla fan toplayabiliriz." dedi liderleri.
"Tabii, o da var. Ama tek kız olması... Yani ne bileyim, biraz şey geldi... Garip."
"Kendimizi tanıtsak iyi olur. Artık buna itiraz etme şansımız yok. Zaten gariplik dışında bir şeyi umursadığımızı düşünmüyorum. Sonuçta hepimiz bu yola aynı amaç için çıktık." dedi liderleri, hepsinin kabullenmesini sağlamak için.
"Ben Jeongin, maknaeyim."
"Ben Minho, kâbusunum."
"Changbin, memnun oldum."
"Seungmin, tanıştığımıza sevindim."
"Ben Jisung, iyi anlaşalım!"
"Ben de Hyunjin, en yakışıklıları."
"Hepinizle tanıştığıma çok sevindim. Umarım iyi anlaşırız." dedim, gülümseyerek.
İlk tepkilerini anlıyorum çünkü sektörde "ya kız grubu, ya da erkek grubu olursan sevilirsin" anlayışı var. Kard sunbaenimler sevildi ama en azından 2 kız, 2 erkekler. Bizim ise sayımız ne eşit, ne de yakın.
Ama hiç biri kötüye benzemiyor, Minho-nim hariç. Hepsi ile zamanla iyi anlaşabilirim.
"Cinsiyet ayrımını bir kenara atarsak, burada hepimiz yetenekli olduğumuz için bulunuyoruz ve yakında çıkış yapacağız. Üstelik Lixie yeni gelmesine rağmen, bizler de birbirimizi o kadar iyi tanımıyoruz. Herkesin ilerleyen zamanda daha iyi anlaşacağına eminim. Sıkı çalışalım. Fighting!" ~Changbin
Herkes bir ağızdan "fighting" dedikten sonra, liderin yönlendirmesi ile pratik odasına gittik.
Artık aylık ve haftalık değerlendirmeler yok. Buna sevinebilirim. Ama yiyeceğim linçleri düşündükçe çıkış grubuna seçildiğim için sevinemiyorum da.
Oppacılarla başım derde girecek, büyük ihtimalle. Kimse sizin kocanızı almıyor. Sadece grup üyelerimle iyi anlaşmaya ve sunbaenimler gibi bir aile olmaya bakacağım.
Buraya kendi hakkım, becerim ile geldiysem; cinsiyet ayrımı yüzünden gidemem.
"Öncelikle, şarkı sözlerine göz atmanızı istiyorum. Daha sonra Line'lara karar vereceğiz. Dikkatli düşünün ve adaylığınızı ortaya koyun. Kim daha güzel söylerse, istediği Line'ı alır. Bu yüzden çalışmak için de iki gün gibi bir süremiz var. Hemen karar vermeyeceğiz. Ama isteyen şimdi de adaylığını koyup, Line'ı alabilir. Bir göz atın, sonra Demo'yu dinleyeceğiz." dedi lider, sözlerin olduğu A4 kağıtlarını dağıtırken.
"Zaten Demo'yu Chan hyung, ben, Changbin hyung ve daha önce belirlenen çıkış üyesi ile birlikte söyledik." ~Jisung
"District Nine, ha?" ~Felix
"O ne demek hyung?" ~Jeongin
"Bölge Dokuz demek. Korecesi bu, değil mi Chan hyung?" ~Felix
"Evet, Felix. Doğru biliyorsun. Nasıl buldunuz? Ben beğendim. Çıkış şarkısına göre güzel bence. Ne istediğini anlatan ve kendini savunan, birlikteliği anlatan bir şarkı." dedi lider. Tamamı ile ona katılıyorum. Ne fazlasını, ne de azını söyleyemem. Tam olarak bu.
Bir an için, şarkının sözlerinin bugünu, şu dakikaları yansıttığını düşünmeden edemedim.
Yanlış anlaşılmalar ve önyargılardan
Görevimiz gerçekte kim olduğumuzu kanıtlamak
"Bizden farklısın, git buradan." diyorlar,
Peki fakat bil ki
Farklı olmak hatalı olmak değil
İnsanların kıskanacağı zaman yakın
Yerimiz küçük bir ışığın kuvvetli bir şekilde parladığı bir bölge
9'la başlıyoruz ve yakında herkesin sığınağı olacağız.Bunu onlar düşünmüyor olabilirdi ama ben anlık olarak sözlere anlam yüklemiştim bile. Sonuçta her grubun olduğu gibi, bizim de çıkış şarkımız oldukça önemli ve bir anlamı olmalı.
"Şarkının sözlerine bakınca... Sanırım gerçekten bizi anlatıyor. Öyle değil mi?" ~Seungmin
"Tam da dokuz... İyi böyle, bende sevdim." ~Minho
Tam da dokuz derken? Beni istemiyor gibi. Herkes yeniliklere açık olmayabilir. Sonuçta bu küçük ya da kolay bir yenilik değil. Erkek grubu olarak çıkış yapmayı bekliyorlardı, karma değil.
Herkes fikrini olumlu bir şekilde belirtince, demoyu dinlemeye başlamıştık.
Yeni bir hayatın başlangıç günü, benim için. Abartılmayacak bir şey değil, hayalim sonunda gerçekleşiyor. Çıkış yapacağım. Umarım her şey, her zaman güzel olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9+1 // SKZ
Fanfiction(Slow Update) Bir grup düşünün; size sevgi ile yaklaşan sekiz erkekle dolu. Arkadaşlığın, ailenin ne demek olduğunu öğreniyorsunuz. Bir de, hikayenin kötü adamını düşünün; o sevgiyi alamamış, bu yüzden kendini kabullendirmek isteyen biri. Bu onu kö...