Spidey a Venom

176 11 2
                                    

Nebe chřadlo, měnilo se do černé barvy, která splívala s jedním klukem v ulici Queensu. Deuhý, dtejného v3ku seděl na římse střechy jednoho z paneláků ve městě. Sledoval padající vločky a hleděl na toho kluka. Ten zas na něj.

Když se kluk odlepil od zdi domu a přešel na pravou stranu, hrdina na střeše, který tam posedával se zvedl.

Kluk šel jedním směrem, ten vedl pouze z města. Peter, vyčkával kam půjde, zda nezahne do jedné z odboček křižovatky. Kluk pouze pokračoval v rovné cestě. Peter si povzdechl a vystřelil jednu ze svých pavučin. Přehoupl se nad jeho hlavou a dál pokračoval až k mýtině. Hanrry, tak se jmenoval ten kluk, se rozeběhl rovným směrem na mýtinu kam měl namířeno.

Hqnrrymu se v hlavě ozval zas ten hlas. „Musíš ho zabít“

Hanrry se chytil za hlavu a zastavil. „Dost, přestaň... Já....“ podíval se na Spider-mana alias Petera. „Ty?“ zabodl do jeho hrudi prst. „Nadešel tvůj čas“ ozval se vesmírný vir, kterého nosil Hanrry v sobě. „Nechci ti ublížit, jen tě hlídám. Můžeš být i na jiné straně“ zvedl ruce vzhůru Peter. „Proč? Být na straně těch ubožáků, bezvýznamných bojících se lidí?“ zeptal se Venom. „Ne tak jsem to nemyslel. Myslel jsem něco jako hrdinu?“ znervózněl. „To ne.... Být loutkou nechci, nechci patřit vládě“ Hanrry pouze s Venomem souhlasil. „Je čas aby jsi zemřel..... Hrdino“ pousmál se se svým obvyklým úškleblkem Hanrry.

Virová hmota, zvaná Venom, Hanrryho tělo obklopila a byl zde jeden z padouchů.

Boj mohl začít. Venom proti Spideymu. Zdálo se, že Spider-man nemá moc navrh. Spíše vyhrával Vneim než Peter.

Nakonec však skončil padouuch svázaný ve Spider-manivých sítí. „Byla to docela hračka“ porkčil rameny Peter a dál si pískal, jako kdyby se nic nestalo.

„Už někam odcházíš?“ozvalo se za Spideym. Byl ti venom, který se vymotal z jeho sítí.

„A jejda“ zakřenil se Peter, když ucítil dech Venoma na jeho rameni a pak následné vzaní do náruče. „Fajn, může to být i jinak. Co kdyby jsi mne nejdřív položil?“ stuhl. Venom nic nedělal a Petera to děsilo. „Možná“ řekl Venom a uvnitř něj i Hanrry.











Oba se probrali ve své posteli. Měli tělo od modřin a pár zranění. Co se stslo, si však ani jeden z nich nepamatoval. Jen jedinou věc a tou bylo to, že oba přežili.

385 slov

21. prosince

Omlouvám se za dlouhou pauzu, měli by vyjít dnes všechny zbývající kapitoly. Až na tu zítřejšk, ta by vyšla až zítra. Pochopitelně.

Adventní kalendář | MarvelKde žijí příběhy. Začni objevovat