Peter a Mysterio[Peterio]

193 5 0
                                    

Zelený oblak dýmu, který mi šel z obleku, se řítil na obličej právě jemu. Mé smysly dokázal dokonale rozhodit. V hlavě se mi ozýval jen jeho hlas. Hlas, který říkal věc, takovou která byla pro mne až reálná. Díky masce, kterou jsem měl na obličeji nikdo nemohl vidět slzy. Příšerná bolest v hrudi, viděl jsem z levé strany hrudnílu, jak mi teče krev, dost krve. Spadl jsem na kolena a.....













....













(Snad už napjetí stoupá, ze začátku😁)






























Probral jsem se. Ležel jsem ve vězení, aspoň by jste si to mysleli. S dalšími, kteří tam byli, jsem se moc nechtěl vybavovat, ale musel jsem. „Kde to jsem?" rovnou se zeptám a vyhrabu se na nohy. Přes hlavu natáhnu oranžové triko a dojdu k mřížím. „Našli tě ve vlaku, byl jsi úplně mimo, něco si mumlal, i tady ale nebylo ti rozumět" řekne jeden chlápek aż moc s dobrým přízvukem a angličtinou. „A kde to jsem?" pokrčím obočí. „V Nizozemsku přeci" pousměje se a rozhodí rukama. „Cože? Musím pryč" zašeptám. Jedním stislem rozbiju zámek a mříž otevřu. Nechám ji za sebou otevřenou, ale oni tam jen tak koukají a nikam nejdou. Nakonec si všimnu chlápka, jak s někým telefonuje, na hlavě má nasazenku mou masku od černého pavoučího obleku vyrobeným od někoho z Shieldu.

Vyběhnu z budovi. Najednou se ocitnu...

Další jeho iluze....

„Tobě to nestačilo?" zasměje se... Vidím půlku jeho iluze a půlku reality. Cítím jeho hrudník s břichem nalepený na mých zádech. Dvěma prsty mi chytí bradu a pevně ji drží. Já si založím ruce v bok. Chci, aby toho nechal, jenže... Vidím vše... Za koho se vydával. Sníh, Vánoce, kdysi jsem mu pomohl a teď? V létě proti němu bojuju, jsme soupeři a přesto se mi snaží vnutit ru myšlenku toho, že vše je pouhá lež...

Jak tohle může jen dopadnout?

Konec dopište vy.......









306 slov

13. prosince (pátek)

Tak snad se vám nelepila smůla na paty. Mne tedy až doma, tedy až na první hodinu ve škole. Jinak to šlo dobře... Teď, jen samá nemotornost a smůla😅

Co taky čekat od pátku 13. , že?

Jinak tuto kapitol. No konec si dopisujete vy sami, vždy to může dopadnout jinak😘😊😉😎

Adventní kalendář | MarvelKde žijí příběhy. Začni objevovat