BERHİV
Annem yine "Berhivvv hadi kalk ilk günden okula geç kalacaksın"diye bana aşağıdan sesleniyordu. Yine küfrederek gözlerimi açtım . Hayattan bıkkın bir şekilde yataktan kalktım. Yeni okuluma başlıyacaktım (ne kadar da heyecan verici !!! )
Kalkıp dişlerimi fırçaladım .Yüzümü yıkadım saçlarıma şekil verip giyindim .Hafif bir makyajdan sonra tamamdım ve okul çantamı koluma takıp aşağıya indim annem yine her zamanki gibi efsane bir sofra hazırlamıştı ama kahvaltı etmek istemedim .
Annem: Bak kızım bugün yeni okulunda ilk günün eski okullarında yaptığın gibi yapma bir ögrenci gibi davran .Diye söylendi
Ben gözlerimi devirip "anne ben birşey yapmıyorum onlar kaşınıyor üstelik bana bulaşmayana bulaşmam hem anne senin davan yok muydu (ha bu arada kendisi avukat)"dedim.
Annem: Var ama seni ben kendim okula bırakacağım itiraz istemiyorum hadi hazırsan çıkalım.Dedi
Bende oflayarak "Ya annne küçük müyüm ben ,kendim giderim sen bak işine" dedim (ama annem bu gelecek illaki )
Annem:Geleceğim dedim sus ve düş önüme.Deyip beni evden çıkardı.
Ikimiz de arabaya bindik ve 15 dakikanın ardından
Okyanus Kolejinin önünde indik.Annem: Bak kızım öbür okullarında yaptığın şeyleri lütfen burda da yapma sokak serserileri gibi değil ,bir öğrenci gibi davran artık şikayet istemiyorum.Derslerini de dinle. Akşam çıkışta seni alırım, seni seviyorum meleğim".
Deyip alnımdan öpüp gitti. Ben de okulun tabelasına baktım ve sesli bir şekilde:
"Bakalım seninle sonum nasıl bitecek Okyanus Koleji "dedim ve bahçe kapısından içeri girmemle o tanıdık sima ile göz göze gelmem bir oldu.....
_________________________________________
Sema
Yine her zamanki gibi annem ve babamın tartışmalarını umursamadan resim odama çıkıp müziği son sese verdim ve aklımdan geçenleri çizmeye başladım kavga sebebi yine ben ve okulumdu, okulda yaşananlar benim suçummuş gibi davranıyodu babam. Ben o olayı unutmaya çalışıyorken tekrar tekrar
bana hatırlatıyorlardı . Olayın üzerinden günler geçmesine rağmen evdeki tartışmalar hala sürüyordu.İçimden belkide babam haklıdır diye geçirdim. Mantıklı olan yeni bir baslangıç yapmak ve tüm olanları geride bırakmak.
"En iyisi daha fazla bunu uzatmamak "diyip aşağı indim.
Babam ve annem hala tartışıyordu ne kadar babamın hâkimiyeti altına girmek istemesem de ikisine bakıp:
"tamam "
dedim.
Annem ve babam şaşkınlıkla bana bakıyorlardı ikisi birlikte
"Tamam mı?" Diye sordular .(şaşırmış bir şekilde)" Evet yeni bir okul yeni bir hayat bana iyi gelebilir kabul ediyorum." dedim
Biliyorum babama bir kere daha yenilmiş oldum ama bu olanlara sadece annem daha fazla üzulmesin diye katlanıcaktım.....
......
Sabah gözlerimi açtığımda o günün bugün olduğunun farkındaydım sıkıntıyla yataktan kalktım. O okula hiç gitmek istemesem de gidecektim. Basit bir şeyler giyinip saçım da uzun ve şekilli olduğu için sadece tarayip salık bıraktım.
Çantamın içine defter , kitap ve telefonumu yerleştirdikten sonra aşağıya indim babam mutlulukla bana bakıyordu annem ise yüzüne zoraki bir tebessüm yerleştirerek bana baktı. Kahvaltı yaptıktan sonra şoför beni okulun önüne bıraktı arabadan indim ve okulun önünde durdum. Okul fena gözükmüyodu ama bu kolej ortamlarını sevmememe rağmen verdiğim karar yüzunden mecburen girecektim.
Okyanus Koleji yazıyordu göz devirerek içeri girmemle yere kapaklandım.
_________________________________________
PELDA
Nefes nefese son sürat okula koşuyordum evet okuldan kaçmıştım yine. Bu sefer gerçekten ben bittim .
Okula vardığımda orda beni bekliyordu neyse ki müdür bey ile koyu bir sohbete dalmışlardı ( bey dediğime aldanmayın zerre sevmem keltoşu ).
Direk whatsappta girip Ali ve Eslem'i keltoşun odasının önüne çağırdım aradan iki dakika geçmişti ki geldiler ben de hemen konuya girdim.
Pelda : Bakın bizim keltoş babamı çağırmış tutanaklar babamın eline geçmeden yok etmeliyiz.
Ali :Tamam da Pelda biz napacaz ?
Pelda :Ali sen keltoşun odasına bakan kameraları hallet,Eslem sende babamları ve kapıyı gözeltle geldiklerinde hemen bana haber veriyorsun tamam mı ?
Eslem :Eğer yakalanırsan okuldan direkt atılırsın, bunu yapacağına emin misin?
Pelda :Bakın ben her şeyi göze aldım , eğer o tutanaklar babamın eline gecerse, işte o zaman ben biterim.Ben eminim siz bu işte var mısınız?
Ali :Her zaman.
Eslem: Varım.
Ikisi de kabul ettikten sonra ben teminkinli ve hızlı adımlarımla keltoşun odasına girdim ,tutanakları nerde sakladığını bildiğim için işim hiç de zor olmadı.Tutanakları dolapta buldum.
Tutanakları elime aldım ve kapıya yöneldim, kapıyı açmamla iki çift öfkeli göz ile karşılaşmam bir oldu ...
..........
Aradan iki gün geçti ve ben şuan yeni okulumun yolunu tutmuş vaziyette arabanın arka kotuğunda oturuyorum. Size olayı kısaca anlatayım ; tam tutanakları almış çıkıyodum ki bamam ve keltoş bana bakıyolardı o an dilim tutuldu her şey ortadaydı babam kolumdan tuttuğu gibi beni dışarı bahçeye çekiştirdi çok kızgın olduğu her halinden anlaşılıyordu.
Bahçeye çıktığımızda Ali ve Eslem dahil herkes bana bakıyodu ve aralarında fısıldaşıyolardı ,ama hiç kimse zerre umrumda değildi tek düşündüğum babamın kırılan onuru ve aklından geçen düşünceleriydi. Eve vardığımızda babam yüzüme bile bakmıyodu salona geçtiğimizde bana şöyle dedi:
"İki gün sonra yeni okuluna başlıyosun".
Ağzımdan aniden "Nee" kelimesi çıktı.
Babam" Ne mi? Onca şeyden sonra sen karşıma geçmiş hala ne mi diyosun. Ben senin okuldan kaçıp o mekana gidip şarkı söylediğini biliyorum.Bu güne kadar ne istedin de vermedim ben sana, bunu neden yaptın?"
Babamın öyle demesi hiç hoşuma gitmedi ve ben de ani bir sinirle ona patladım.
Pelda: Annem bizi bu dünya da bırakıp gitiğinden beri sen yüzüme bakmaz oldun ve ben de tek mutluluğu müzikte buldum anladın mı baba. Ben belki görünüşte okuldan kaçıyodum ama asıl kaçtığım sen ve yanlızlığımdı."deyip hıçkıra hıçkıra ağlayarak odama çıktım.
Zaten o günden sonra babam eve gelmedi bu sabahta şoför beni evden alıp yeni okuluma getiriyodu işte.Okulun önüne geldiğimizde kulğımdaki kulaklıklara rağmen şofürün küfrettiğini duydum kulaklığımı hemen çıkardım ve arabadan indim. Gördüğüm manzara şok olmama neden oldu, adamın biri şoförün yakasına yapışmıştı. Aman Allah'ım burda neler oluyor, hem bu adam da kim böyle ???
Merhaba sevgili okurlarımız bu kitabı üç kişi beraber yazıyoruz (Berhiv,Sema ,Pelda) birden bu kitabı yazmak ve yayımlamak istedik. Ayrıca ilk kitabımız lütfen beğenip beğenmediğinizi yorumlarınızla belirtin desteklerinizi bekliyoruz 😊😊😊🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç iki bir ...
Ficção AdolescenteBelki de tesadüfler birer mucizedir... İşte o an zaman durdu.Üçümüz de ne olduğunu anlamaya çalışarak bir birimize bakıyorduk.Ne yapacağımızı bilemez halde öylece duruyorduk. Ve üç iki bir ...