Bab 3 : Memori

534 3 1
                                    

Selepas selesai membersihkan diri dan mencuci air mani yang tersisa di kemaluanku, aku merebahkan diri di atas katil.

Apa yang aku lakukan dengan bella memang sudah melampaui batas. Tapi ini bukanlah kali pertama gadis bernama Nurin Nabila mengulum kemaluan aku

Bella, maafkan papa. Sepatutnya papa yang pergi kedai tadi.”

“Takpalah papakan tak sihat.”

Kisah kami bermula disini.

Pada hari itu adalah hari terakhir persekolahan darjah enam. Erti kata lain hari itu adalah hari terakhir kami bersekolah di sekolah rendah

Masa itu aku ada seorang kawan rapat Syah nama dia . Kitorang rapat sejak darjah 4 lagi. Saking rapatnya aku dan syah, kami di juluki dengan gelar kunyit(gay) oleh hampir semua budak dalam kelas kami.

Tapi jujur aku kata, aku bukan lelaki macam itu. Mungkin kerana kami rapat sahaja aku dan syah dapat julukan itu.. Aku dan Syah selalu berjalan bersama. Kadang kadang rehat pun sama sama.

Suatu hari si budak syah  ada ke patut dia peluk aku. Perangai di memang pelik. Masa di peluk aku tu, adalah 2 budak perempuan ni lalu belakang kami. Salah seorang dari mereka adalah bella
Dan ada kepatut diaorang cakap kitorang lesbian. Lawak itu.

Dalam hati, aku cakap, apa lesbian, koranglah lesbian. Tiba tiba muncul sorang mamat poyo ni. Hadif nama dia . Dia tu pengawas. Dahlah poyo. Dialah ketuanya yang cakap kami kunyit dulu.

“ Bukan lesbian Bella tapi,” ujar Hadif

“ Oh baru aku tahu, gay kan. Korang ni g.a.y gay!” ujar Bella yang pada itu adalah pengawas pusat sumber berbaju ungu pudar.

Amarah aku semakin naik. Otak aku bercelaru. Teringin sangat aku mahu menyumbat kote aku dalam mulut lazer bella yang lazer tu.

“ Asal senyap? Marah ke ? ” ujar Bella dengan senyuman yang mengejek.

“ Aku bukan lelaki macam tu!” ujarku. Penumbuk di gengam sekuat hati.

“ Ayok dia marah. Dahlah aku nak pergi rehat. Syah ikut aku,” ujar Hadif, pengawas sekolah berbaju merah bervestkan hitam.

“ Syah kau pergilah rehat dulu,” ujarku kepada Syah.

Namun dia tetap tak berganjak. Dan masih berdiri dibelakangku.

“ Pergi jelah!” aku meninggikan suara ku padanya.

“ Pergi jelah. Pakwe kau marah itu,” kata rakan nasuha. Kawan bella yang juga pengawas sekolah seperti hadif.

Amarah ku membuak buak.

“ Syah, Kau ada air kan?” tanya Hadif.

Syah mengangguk.

“ Ok ikut aku kita rehat sama sama. Nanti aku nak minum air kau,” ujar Hadif lagi. Mamat tu memang suka buli orang. Terutamanya aku dan Syah.

Syah dan Hadif berlalu pergi.

Tinggallah aku bersama dua budak perempuan tadi.

“ Aku bukan lelaki macam yang korang cakap. Aku lelaki sejati ! ” ujar ku dengan tegas.

“ Lelaki sejati konon,” balas kawan nabila.

“ Entahnya awek pun takde ada hati nak cakap diri lelaki sejati. Kalau takde wani, memang takde budak perempuanlah nak kawan dengan kau,” perli bella pula.

“ Aku akan bukti kan pada korang!” jerit aku.

“ Ok. Kalau kau betul betul lelaki sejati, aku cabar kau f.u.c.k dengan  aku. Kat stor lama kat blok belakang. Kau berani,” cabar  bella dengan angkuhnya.

“ Kau dah gila ke bella,”rakan bella sudah mula takut.

“ Rileks lah Na. Itu pun kalau dia berani,” ujar Bella.

“ Oh,” Na mengerti.

Aku hanya terdiam dan membisu melihat gelagat mereka. Nafsuku sudah naik ke puncak.

“ Dahlah. Jom. Takpayah layan budak senget ni. Nampak sangat dia tak berani.”

Budak budak perempuan itu mahu keluar dari kelas.

“ Aku sahut cabaran korang. Kita jumpa kat sana lepas rehat,” Aku sahut cabaran mereka.

Aku takkan benarkan maruah ku di pijak pijak oleh mereka.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dia Yang PertamaWhere stories live. Discover now