Selepas 1 jam aku pujuk anak gajah ni dan belanja dia makan , baru mood dia okey balik.
Lahabau pompuan tu saje buat alasan suruh aku belanja hshhahavsh
" so lisa tu nak rampas jungkook dengan burukkan nama kau? bodohnya " soal adrissa sambil mengunyah makanan.
Aku ceritakan segalanya dari A-Z pasal aku dengan jungkook , termasuk dengan lisa kepada adrissa.
Tapi kalau dah namanya adrissa , tipula kalau aku kata dia tak bahan aku.
Menyampah sis *tangan atas bahu*
Aku dan adrissa balik dari syarikat jungkook dan terus masuk bilik.
" penat sia hari ni "
" kann , dah la esok ada lagi karnival tu "
Aku dan adrissa mengeluh.
Karnival tu diadakan selama dua hari , dan esok hari terakhir.
Dan kitaorang dengar cerita esok ada akitiviti sukan hshshdbeidjebd
_" nama yang saya panggil ni sila kedepan " kata sir jackson.
" adrissa , afandi , aisyah , sufiya , azim , asyraf , dan hadzrul sila kedepan "
Aku dan nama lain yang disebut kedepan.
" ambik ni dan masuk " sir jackson bagi aku dan yang lain-lain sehelai baju sukan.
Sir jackson dari semalam dah ingatkan kitaorang supaya pakai treck-suit.
Dan jujur aku tak sedap hati ;-;
And aku nak tanya something ,
asal corak baju dia macam corak baju sukan sekolah aku do hshsha
" ni untuk apa sir ? "
" saya daftarkan nama awak semua dalam bola baling punya game, goodluck "
Aku terkejut.
" kenapa sir tak bagitau kitaorang dulu? "
" sebab sir tau nanti korang tak nak masuk , dari tanya korang baik sir masukkan terus nama awak semua. dah pergi tukar baju , awak semua ada bawak treck-suit kan? "
Perlahan kami mengangguk dan masuk ke dalam bilik persalinan.
hshshshsh aku bencii sir jackson
skip
Selepas kitaorang tukar baju, aku dan adrissa berkumpul dengan ahli kumpulan yang lain
" PRITT PRITT "
Aku dan pemain bola baling yang lain menoleh kepala dan melihat seorang perempuan berbaju warna pastel pink memegang bola baling di sisi.
" okey guys ! harini kita akan main bola baling dan ini adalah pertandingan okey ! ada hadiah menanti ! "
Semua orang bersorak kecuali beberapa orang yang merungut apabila dapat tahu kita main bola baling.
And of course lah tu adrissa. ;-;
Dia mana ada suka sgt dengan sukan yang berkaitan dengan bola ni hshshsh
"rules dia senang sangat , shoot bola dekat kawasan D tapi jgn masuk kawasan D. faham? "
Aku dan yang lain mengangguk
" dan pastikan kalau nak baling bola tu jangan aim kat kepala , bola ni baru dan masih keras lagi. semua dah faham kan? "
" faham puan! "
" alright then. 10 minit lagi kita akan start main " ucap wanita tersebut sambil tersengih.
YOU ARE READING
MY MUALAF IMAM | ✓
Romance❝ Put Allah first , and you will never be the last ❞ •siri bts mualaf• -completed-