" BYE BYE AKAK AISYAH , BYE BYE ABANG JUNGKOOK " lambai afiq.
" BYE BYE AFIQ BUSYUKKKKK " jerit aku dengan jungkook.
Kereta jungkook mengundur keluar dari kawasan perumahan mama.
" afiq tu comella , rasa macam nak ada anak sendiri. kan sayang? "
Aku tersedak.
" sa-sayang pun " balas aku.
Jungkook gelak kecil dan makan coklat cadbury yang dibeli.
Aku mengendeng kat jungkook sikit , jungkook
tau aku akan mintak sikit so dia terus suapkan coklat tadi kat aku.ABSHSUEHDUMSLENIRBR INI DINAMAKAN INDIRECT KISS
-
" sayang , sini sekejap " panggil jungkook yang tengah sibuk membaca dokumen-dokumen khas dia.
Aku rasa nervous.
Risau jugak jungkook ni , kekadang benda yang dia tanya ni tak boleh dijangka ;-;
" ye abang. kenapa? " soal aku sambil tengok jungkook yang selongkar laci meja dia.
" waittt im looking for something andd nah read this " kata jungkook sambil menghulurkan sehelai kertas kepada aku.
Aku baca surat tu dan muka aku terkejut.
" abang nak sponsor camping kitaorang? "
Jungkook menanggguk perlahan.
" universiti sayang nak ajak universiti lain , but takde sapa nak sponser. jadi diorang minta syarikat abang. abang setuju " jelas jungkook panjang lebar.
Aku mengangguk faham.
" soo kita kena pergi barang la ni? " soal aku balik.
" eh kenapa pulak? "
" sayang nak beli kasut , kasut hiking sayang dah rabak "
" boleh la macamtu. abang pun nak beli something , yang lain pun sama. " balas jungkook sambil tarik aku duduk atas dia.
Nasibla kalau aku berat AHAHAHAHDHSHAH
" yang lain? "
" ye sayang , kawan-kawan abangla. kenapa? nak kita pergi camping berdua ke? " soal jungkook sambil smirk dan peluk aku.
Aku cubit hidung dia.
" abang jangan macam-macam eh , cubit kang " balas aku sambil muka dah merah.
Jungkook gelak kecil.
" elelel muka merah merah nak ke tu? elelel
malu malu pulak. kalau sayang nak abang boleh bua- auch auch sayang hidung abang la sakit " jungkook mengaduh sakit.Padan muka hengko , kan dah kena cubit hidung AHAHAHAH
Tiba-tiba , jungkook pegang tangan aku yang cubit hidung dia.
Aku tersentak.
" kenapa sayang makin nakal ni ? " soal jungkook tiba-tiba.
Muka jungkook tenang memandang aku , tapi tula
AKU YANG NEBES BODOW AHVSJWBSKAN
" abang rindu sayang , sangat-sangat " kata jungkook sambil matanya tepat pandang mata aku.
KENAPA DENGAN JUNGKOOK MALAM NIN
Dia tiba-tiba dukung aku dan letak aku di atas meja dia.
Aku telan air liur sekali lagi.
YOU ARE READING
MY MUALAF IMAM | ✓
Romance❝ Put Allah first , and you will never be the last ❞ •siri bts mualaf• -completed-