Sabah yüzüme vuran güneşin ışıklarıyla uyandım. Yatakta doğruldum kocaa birr esnedim. Yataktan inip banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aşağıya indim masa kuruluydu hemen masaya oturdum.
Zeynep: günaydınnnn
Annecik: sanada günaydın
Babacık: sanada kızım
Dedik ve yemek yemeye başladık. Yemeğimizi yedikten sonra ben annemle sofrayı topladım. Geçip koltuğa oturdum. Kankime mesaj attım.
MESAJLAŞMA
Zeynep: kankiiiii
Melike: efendimmm
Zeynep: hazırlan bugün alışveriş gitcez kıuafet almam lazım.
Melike: niyeki?
Zeynep: mal koreye gidecem yaa onun için kıyafe alcamm.
Melike: haa okey ben hazırlanıyom hadi sende hazırlan.
Zeynep: tamam
MESAJLAŞMA SON
Zeynep: annecikk ben alışveriş gitcem.
Annecik: tamam kızım
Anneme gülümsedim. Odama çıkıp güzel bir banyo edip üstümü giydim. ( bunları giydim.)
Saçlarıma şekil vermeme gerek kalmadı saçlarım zaten dalgalıydı ve çok hoş duruyodu hafif güzel bir makyaj yaptım. Aşağıya indim anneme bir hoşçakal dedim tabiki babamada ve evden çıktım. Tam evin bahçesinden çıktım. Melike gelmişti. Evimiz birbirine yakındı vayy bee kankim ne kadar güzel olmuş gerçekten melike çok güzel bir kız(melike)Ve yürümeye başladık ileride durak vardı. Ben zenginim ama diğer zenginler gibi kendimi diğer insanlardan kayırmıyorum. Bende otobüsle gidiyorum. Durakta otobüsü bekledik. Veee sonunda geldi hemen atlayıp kartımızı bastık. Şoförle aramızda bi diyalog oluştu
Şoför: okuttunmu bro
Zeynep: okuttum bro
Zeynep: okuttum brooo
Melike: whattt
Zeynep: iyice kafayı yedik haa şoför bey bu şarkıyı çokmu dinlediniz
Şoför: evet
Bende gülümsedim arkaya geçtim. Bence saçma bi şarkı ya birsürü boş yer vardı. Geçip oturduk veee sonunda geldik. Alışveriş merkezine girdik ben hep alışverişimi burdan yaparım. Çok kaliteli kıyafetler makyajlar var burda herşey kaliteli hemen gözüme takılan kıyafeti denedimm ooo baya güzel olduu yaa ben alayım bunu birsürü mağazadan birsürü kıyafeg aldık. Çıktık akşam olmuştu acıkmıştık yakınlarda bir et dönerci vardı. Hemen oraya girdik mmm döner kokusu çook severimm yaa hemen geçip bir masaya oturduk. Garson yanımıza gelip siparişlerimizi aldı. Gitti bizde öyle konuştuk işte yemekler geldi bizde yemeye başladık şuan hayvan gibi yediğimize emindim ama napalım çoook acıktık. Yemeğimizi yedik hesabı ödedik çıktık. Saat tam akşam 9:00 dı hemen bi taksi tutup eve gittik. Vee sonunda geldik taksiciye parasını verdim. Ve taksiden indik melike evine gitti bende evimin yolunda ilerledim. Derken bi tane sarhoş genç geçiyo ayy korkuyomm yaa derken şerefsiz laf attı.
Şerefsiz: off yavruyaa bakk
Cevap vermedim.
Şerefsiz: gel bende kall bebeğiiimmm
Zeynep: ne diyon sen haa ne diyon
Dedim yanına gittim. Cebimden bitane biber gazı çıkardım. Adama sıktım. Yok adama delde kendime sıktım tersen sıkmışım ahh ne kadar salağım.
Şerefsiz: gerçekten çok salaksın
Dedi ve gitti adam bile benim salak olduğumu anladı. Çantamdan su çıkardım. Yüzümü yıkadım azda olsa gözümü açabildim eve doğru yürüdüm. Ohh be sonunda geldim. Eve girdim direk odama çıktım. Salonda kimse yoktu hemen banyoya girdim güzel bir duş aldım çıktım kendimi yatağa attım. Ahh ne salağım yaa biber gazını nasıl tersten sıktım. Ama hâlâ gözlerim yanıyo yaa gözlerimi kapattım kendimi uykunun kollarına bıraktım.
UMARIM KİTABI HOŞUNUZA GİDEREK OKUYOSUNUZDUR NEYSE OY VERMEYİ UNUTMAYIN KIZIMIZ YARIN KOREYE GİDİYORRR.
:)
HAAA BİDE MEDYAYI DİNLEYİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY. MİNYOONGİ ✔
FanfictionOkul çıkışı bisikletime binip eve doğru giderken o çiçeklerin olduğu yerde durdum ve kendime papatya toplamaya başladım. En sevdiğim çiçek türüdür papatyaları topladıktan sonra toz pembe bisikletimin önündeki sepetine koydum bisikletime binip eve gi...