Sabah üstümde çok ağır bişiy zıplıyodu bu ne yaa gözlerimi açtığımda üstümde zıplayan dommey in kim olduğunu öğrendim tabikide erkan ay Allahım yaa hemen erkanı itip yatakta doğruldum banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Üstümü giyip odadan çıktım erkan ve melike hazırdı hemen evden çıktık taksiye binip bi restorana geldik. Kahvaltılık sipariş ettik.
Kahvaltımızı yapıp restorandan çıktık. Benim okul kıyafetlerimi aldığım mağazaya gittik. Erkanada aldık mağazadan çıktık. Ordan da markete gidip hepmize çikolata aldım. Bi tane erkana bi tane melikeye bi tane bana derken erkan elimden alıp yemeye başladı.
Erkan: mmm lezzetli
Zeynep: yaaa hakkımı yeme hakkımı yersen hakkını yerim.
Erkan: o neydi zeynep tamam al benimkini ye
Hemen erkanın elinden alıp afiyetle yemeye başladım. Mmm çok lezzetli Allahım yerim bunu zaten yiyon salak kız
Burdanda ayrıldık. Taksiye binip eve doğru yola koyulduk.
Ve gelmiştik taksiden inip eve girdik. Saate baktığımda aslında okula yetişebilirdik yani ama çok az zamanımız kalmış aman olsun be biz ev bakmaya gitcez hem eve telefonumu almak için geldik. Telefonumu evde unuttumda telefonumu evden alıp çıktık. Bi taksi tutup benim ev aldığım emlakçıya gittik.
Emlakçı amca: aaa yine mi sen
Zeynep: evet yinee bennn
Emlakçı amca: evmi alıcaksınız
Zeynep: evet güzel bir villa emlakçı amca en güzel evleri dolaştır bize
Emlakçı amca: tamam binin emlakçı arabama yeni sistem emlakçı arabası
Zeynep: hadi gençler atlayın
Hepimiz arabaya bindik. Emlakçı amca bizi ev ev dolaştırdi hiç birini beğenmedik ama en sondakini beğendik valla çok güzeldi yine aynı odamda küçük oda vardı o yüzden bu evi seçtim. Bu evi alıp burdan ayrıldık. Aslında bugün taşınabilirdik ve öylede yapıcaz zaten hemen eve geldik kamyon çağırdık ev eşyalarını yükledik jung ommanıj kapısını çaldım.
Zeynep: jung omma taşınıyoruz türkiyeden arkadaşım geldi bu ve sığmayız diye daha büyük bi ev aldık sende bizimle gel lütfen ben seni özlerim.
Jung omma: kızım gelemem çünkü bende taşınıyorum işim var dedim ya o işim sanırım bitmicek bana ihtiyaçları var lütfen nedenink sorma sen hiç merak etme buluşur yine görüntülü konuşuruz tamammı küçük cadı
Zeynep: tamam jung omma güle güle kendine iyi bak.
Jung ommaya gülüp gidip arabaya bindim o sırada melikeyle beraber jung ommaya el salladık. Araba çalıştı ve biz yeni aldığımız eve doğru ilerledik.
Derken geldik adam tutmuştuk adamlar eve taşıdı ve gitiler bizde hepimiz evi temizledik temizlediğimiz yerleride dekor ettik evin işi tamamen bitti ve bizde bittik kendimizi büyük kanepeye attık aslında ben evimin dekorlarının hepsini kendi odamı dekor ettim odam çok büyüktü balkonumuda aynı öyle yaptım. Herkes odasına çıkıp duş alıp aşağıya indi yemeğimizi yedik ve koltuğa oturduk film açtık izlemeye başladık.
Bitmişti herkese iyi geceler deyip odama çıktim yarın okul vardı ama haftanın son günüydü cuma günüydü yarın hep beraber okula gidicektik erkanın kaydını yaptırmaya sugayada herşeyi açıklayacaktım bunda benim suçum yoktu erkan sadece benim kankam abim gibi
AYY GÖZLERİM YANIYO YAAA EKRANA BAKA BAKA SİZİN İÇIN VALLA BEBEKLER SİZDE BENİM İÇIN PARMAGINIZI OYNATIN VE O VOTEYE BASIN YAPABILIRISNIZ HADI GUVENIYORUM SIZE AZ KALDIII
EVETTTTT
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY. MİNYOONGİ ✔
FanfictionOkul çıkışı bisikletime binip eve doğru giderken o çiçeklerin olduğu yerde durdum ve kendime papatya toplamaya başladım. En sevdiğim çiçek türüdür papatyaları topladıktan sonra toz pembe bisikletimin önündeki sepetine koydum bisikletime binip eve gi...