10 kapitola❤️

372 10 7
                                    

Po nie až tak krásnom víkende je tu opäť PONDELOK. Hrozné slovo. Nejako som sa postavila z postele a spravila svoju rannú rutinu.
Keď som bola oblečená, zavolala som Sarah, ktorá ma už čakala pred domom.
Sarah: Ahoj Lili, ty kam si zmizla veď si mi vôbec nezdvihala mobil.
Lili: prepáč, nemala som vôbec náladu.
Sarah: čo sa stalo ?
Lili: nič len ma bolela hlava.
Sarah: Dobre poď už dole.
Povedala Sarah a zrušila ma. Nechcela som sa vôbec baviť o sobotňajšej párty a už vôbec o Martinusovi. Bude lepšie keď na všetko zabudnem.

Pri ceste do školy som sa tvárila akoby nič. Pred školou sme sa stretli s chalanmi.
,,Ahojte" Pozdravila som no nikto ma neodzravil.
,,ste v poriadku ? Urobila som Vám niečo ?"
,,Neviem Lili ako bolo na párty ?" Povedal David a uškrnul sa.
Neodpovedala som. Stala som tam a sledovala Marcusa.
,,on im niečo povedal ?" Pomyslela som si.
,, Toto nemá zmysel. Poďme preč" Povedal Matias a všetci vykročili za ním.
Zostala som tam stať len ja a Marcus.
,,ty si im niečo povedal" zvýšila som na neho hlas.
,,čo ? Nie ako si na to prišla". S kľudom mi odpovedal Marcus.
,,A odkiaľ by to vedeli ?"  Začala som hričať.
Všetci sa otáčali a smiali.
,,Lili ukľudní sa. Pod radšej do vnútra"chytil ma za ruku a ťahal do školy.Potom som išla k svojej skrinke. Vobec som nevnímala okolie. No zrazu niekto buchol rukou o skrinku. Mikla som sa.
,,Ahoj Leo" smutno som pozdravila.
,, Som počul, že si si pekne užila na mojej párty" celá jeho partia sa začala smiať. Ja som len ticho stala.
,, Namotavaš ma a potom skočíš na Martinusa pekne od teba" priblížil sa ku mne.
,,čo ?" Odpovedala som nechápavo.
,, celá škola sa dozvie aká si ty štetka to ti sľubujem" Povedal Leo a odišiel.
Pozrela som sa na Martinusa so slzami v očiach. On sa iba otočil a kráčal za Leom.
Zobrala som si veci zo skrinky a išla na wc. Zamkla som sa a začala ľutovať všetko čo sa vtedy stalo.
Keď som sa ako tak ukludnila, vyšla som z wc a išla do triedy kde už sedela učiteľka. Vstúpila som a všetci na mňa pozerali.
,,Prepáčte že meškám, nebolo mi dobre" povedala som a sklonila hlavu.
,, v poriadku Lili sadni si" odpovedala mi a ukázala na moje miesto.
,.koho si tam fajčila ?" Vykríkol Leo. Celá trieda sa začala smiať.
,, Utíšte sa a ty Leo máš ďalšiu poznámku za nevhodné správanie" kričala učiteľka.
Po chvíľke sa všetci ukludnili a ona ďalej preberala učivo.
,,ja sa zbláznim" pošuškála som Sarah.
No tá mi neodpovedala.
,, Nehovor mi že aj ty si na mňa urazena"
,,vieš, aspoň najlepšej kamarátke si to mohla povedať" povedala a pozerala ďalej na tabuľu.
,,prepáč ja som sa bála" odpovedala som a sklonila hlavu.
,,a čoho ? " Sarah položila pero a otočila sa na mňa.
,,radšej neodpovedaj"
Slzy sa mi nahrnuli do oči. Moja jediná kamarátka. Modlila som sa aby tento deň už skončil.

Prešli tri hodiny a bol koniec školy. Neverím, že som to prežila. Nemohla som si nevšimnúť ako na mňa všetci pozerajú.
,, vieš Lili keby nebol Leo do teba zamilovaný tak by to nikto nerieši" povedal Marcus.
,,ja neviem čo mám robiť Marcus"
,,neboj ich to prejde" objal ma a pokračovali sme v ceste.
Doma už nás čakal obed, moje obľúbené palacinky. Zložila som si tašku z pleca a išla k stolu. Mama zatiaľ riešila nejaké ďalšie vystúpenie chalanov.
,, Tak za mesiac v Osle" povedala mama a už sa aj oni vrhli na palacinky.
Od malička som tam bývala. Bude príjemné po toľkých mesiacoch vidieť to mesto znova. Moje kamarátky, starých rodičov... Aspoň trocha mi to zlepšilo náladu.

Hello, po dlhšom čase je tu ďalšia časť. Zostávajú nejaké dve kapitoly do konca a tak som sa chcela spýtať, či by ste chceli ešte nejakú knižku☺️budem rada za každý komentík❤️
Nevšímajte chyby

Why him? (Marcus and Martinus)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora