Y/N:Aku..merindukan kebahagiaanku(menangis),aku mahu taehyung ku yang dulu...hiks..ya tuhan,Benarkah wanita seperti aku ini tidak bisa hidup bahagia? Berikan kan lah satu hari untuk aku dan suamiku..jika aku pergi meninggalkannya,Munculkanlah seorang wanita yang baik untuknya,Aku tidak mahu dia keseorangan,Orang seperti dia pantas untuk mendapatkan wanita yang lebih baik dariku,Aku mohon!
*ketika y/n sedang berdoa,Taehyung di sebalik pintunya terdengar apa yang dikatakan y/n.Dia cuma mahu taehyung bahagia.Tetapi dia tidak pantas untuk taehyung.*
Taehyung pov
Taehyung:Ya tuhan,istriku berdoa agar aku mendapat kebahagiaan,walaupun aku sering menyiksanya,dia tetap berdoa agar aku bahagia,Dia masih mencintaiku.Aku tidak pernah berjumpa dengan wanita sekuat mu y/n.Aku bersalah.Aku tidak patut menyiksamu.ia bukan salahmu.Ia hanya salah appamu.Ya tuhan aku berdosa! Aku malu!! Aku telah menyakiti orang yang sangat mencintai aku!!(meneteskan air mata)
Y/N POV
*y/n mendengar suara tangisan seseorang di sebalik pintu,y/n dengan rasa khawatir membuka pintu tersebut*
Y/n:t-taehyung? Kamu kenapa menangis? (Berjongkok)
Taehyung:adakah kau akan pergi meninggalkanku?(menangis)
Y/n:kamu dengar apa yang aku katakan?
Taehyung:iya,aku dengar! Kau tidak akan pergi bukan?!
Y/n:aku tidak akan pergi selagi orang yang aku cintai ini masih ada disisiku
Taehyung:(menatap y/n sendu) k-kau masih mencintai aku? Walaupun aku sering menyiksa mu?
Y/n:dengar aku,Jangan pernah anggap aku membencimu,aku merelakan kamu untuk menyiksaku.Kau mahu memuaskan hatimu bukan? Aku tidak melarang mu.Aku tidak pernah mengaggap kamu orang jahat.Pada aku,kamu ialah manusia yang paling baik.Kamu pria yang tulus mencintaiku.Aku tidak akan selingkuh darimu.aku tidak akan membuat perkara yang membuatmu marah.Tapi ada satu permintaan saja dariku,Aku tidak mahu kau bunuh rasa cintaku padamu.
Taehyung:(memelukmu erat) chagiyaa...(menangis) maafkan aku!! Aku tidak patut menyiksamu!! Aku malu chagi! Ternyata kau tulus mencintai pria psycho sepertiku ini!! Maafin aku chagi!!
*ketika taehyung mahu melepaskan pelukkannya,Y/n sudah tidak menyedarkan diri*
Taehyung:cha-chagiya??! Kamu kenapa??!! (menepuk pipi mu lembut)
Sayang? Jangan lakukan ini!! Ini tidak kelakar!!
*taehyung memutuskan untuk menghantar y/n ke rumah sakit*(See you in the next episode)
KAMU SEDANG MEMBACA
Kim Taehyung:I Love Psychopath [Id Fanfic]
HororMy name is Kim Y/N.My husband name is Kim Taehyung.One day he started to be a psychopath after he knows that her mom dad bcs of y/n family. Wanna know their storys? Wanna know what happened? Follow till the last episode of " I love Psychopat...