Chapter 9

459 25 9
                                    


„Więc dzisiaj skupimy się na wokalu, ponieważ część z was nie ma umiejętności wokalnych. Skupimy się na niższych i wyższych dźwiękach. Sprawię że pod koniec tej lekcji będziecie bardziej pewni siebie względem swojego głosu." Powiedział i lekcja się zaczęła. Rozejrzał się po klasie po chwili ktoś podniósł rękę do góry. „Tak?"

Czy możemy zrobić duety jako zadanie domowe?" Krzyknęli, każdy zgodził się z tym pomysłem. Ja tylko siedziałam słuchając.

„Możemy, ale nie mamy pełnej klasy, więc ktoś by musiał być w parze ze mną, ale nie będę śpiewać w zależności od tego kto będzie ze mną." Rozejrzał się po klasie, uśmiechając się lekko. „Więc kto chce być w parze ze mną?"

Większość klasy podniosła ręce do góry, wliczając w to mnie. Siedziałam cicho, bo wiedziałam że wybierze mnie. Dlaczego by nie miał? Patrzył po uczniach, myśląc kogo ma wybrać. Rzucił mi krótkie spojrzenie i przeszedł wzrokiem dalej. Co? On zamierza wybrać kogoś innego?

„Hye może być moją partnerką do tego projektu." Powiedział uśmiechając się do niej. Odpowiedziała mu tym samym, powoli wstając ze swoimi długimi blond włosami, długimi rzęsami i idealną kreską na oku. Wiesz kogo przypomina? Yoosae...

„Chętnie, dziękuje." Ukłoniła się, Jimin w tym czasie rzucił okiem na twoją reakcję, przyłapując cię gapiącą się chłodnym wzrokiem na zewnątrz. Spojrzał z powrotem na swoich uczniów.

„Reszta z was, dobierzcie się w pary." Powiedział i wszyscy od razu byli dobrani w pary. Mina i Jisu zawsze są razem nie ważne co. Minusowa strona trio przyjaźni(?).

Usiadłam, czekając na kogoś kto mnie zapyta, ale nikt się nie odważył przez jakiś czas. Nikt się tym nie przejął, albo byli zbyt nieśmiali(?). Ale ktoś do mnie podszedł. Chłopak.

Ale nie taki zwykły chłopak.

„U-Uhm wszyscy już mają pary, a my jesteśmy ostatnią dwójką." Powiedział nieśmiało, uśmiechając się i siadając obok mnie.

„Jungho, dlaczego jesteś taki nieśmiały? To nie tak że już mnie znasz." Odpowiedziałam. Nie mogę uwierzyć że muszę być z nim w parze.

„Możemy zapomnieć o naszej przeszłości, proszę?" Powiedział, szydząc ze mnie(?).

Jasne, cokolwiek." Przewróciłam oczami, wracając wzrokiem na niego. „Co w takim razie robimy?"

„Myślałem nad romantycznym duetem, bo jest najłatwiejszy." Powiedział, na co przytaknęłam.

W porządku, brzmi nieźle. Spotkajmy się w moim domu jutro po szkole, żeby poćwiczyć." Odpowiedziałam, uśmiechając się, na co ten kiwnął twierdząco głową. „Okej. Nie spóźnij się."

„Nie spóźnię się." Oparł, a dzwonek na koniec lekcji rozbrzmiał w uszach uczniów i nauczycieli. Dzisiaj, muzyka to ostatnia lekcja, więc mogę już iść do domu.

Pewnie jesteś zdezorientowany, kim on jest, ale wyjaśnię to teraz.

Min Jungho

Po prostu moja próba(?). Użyłam go, żeby sprawić, aby moje uczucia do Jimina zniknęły, kiedy po raz pierwszy go polubiłam. Nie wierzyłam, że zakochałam się w nauczycielu, więc związałam się z Jungho, aby pozbyć się uczucia do Jimina, ale nic nie zadziałało. Nie tylko to nie działało, on nie był najlepszym chłopakiem. Obraźliwy? Tak. Zawsze seksualny? Tak.

Nie sądzę że ten projekt wypali.

TIME PASS

Dzwonek do drzwi rozbrzmiał w moich uszach, dając mi znać iż Jungho już tutaj jest. Ubrałam się w ciuchy, które niczego nie odkrywają. Ciemno-szare dresy, do tego jasnoszara bluza dresowa. Moja dłoń chwyciła za klamkę od drzwi, przekręcając ją w lewo i ciągnąc do siebie ukazując dobrze ubranego Jungho. Z jakiegoś powodu ubrał się inaczej.

Teacher🌙 pjmOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz