Del 4- Godnatt min "kära" syster

3.6K 78 7
                                    

- På kvällen -
Jag gick till mitt sminkbord och började ta bort mitt smink.
Efter att jag hade tagit av allt mitt smink tog jag av mina kläder och satte på mig min pyjamas tröja med vita blommor på.
Vilken tur att jag kan byta om här i rummet utan att Samuel ser mig. Han hör mig, men han ser inte mig.
Pappa sätt upp draperierna mellan våra väggar innan idag. Så nu känns det lite tryggare att gå in i ens rum.
Jag borstade mina tänder och sedan går jag mot min säng. Jag han inte lägga mig ner i sängen när jag hör Samuel öppnar en bit av draperiet och går in på min del av rummet. Jag ser att han kollar extra mycket på min korta pyjamas tröja som slutar vid min midja. Jag sätter på mig ett par svarta mjukis byxor fort som attan, Ville inte skämma ut mig inför honom. Jag verkligen avskyr nin kropp. Sedan går mot honom.
- Vad vill då? Undrar jag nervöst.
Han slutar att glo på mig och blicken hamnar mot öga mot öga.
- Eh, ja juste förlåt. Jag ville bara säga godnatt till min nya kära syster. Säger Samuel.
Jag hörde hur nervös han blev.
- Godnatt, sov gott. Jag Känner hur mitt hjärta slår snabbare, jag blev varm i kroppen.
- Du med, ses imorgon. Säger Samuel.
Han gick ut från min del av rummet och gick och la sig. Och det gjorde jag med.
Jag ville sova, men jag kunde inte sluta tänka på det han såg. Jag menar verkligen att jag skäms över min kropp. Han kanske tänkte "fy, vad ful kropp Julia har" eller kanske "gud, vad snygg kropp hon hade"
Efter många funderingar somnade jag till slut.

~Samuels Perspektiv~
Jag har inte kunnat sluta tänka på hur fin kropp Julia hade. Inte för att jag såg hela. Men jag såg iallafall från midjan till fötterna. Dessutom är Julia verkligen min typ av tjej jag skulle vilja ha. Hon är Smart, omtänksam, rolig, positiv, snygg, söt och mycket mer bra!
Jag skulle egentligen bara gå och fråga henne om hon hade en sax som jag skulle kunna få låna för att klippa bort prislappen på mina byxor. Men istället sa jag godnatt min "kära" syster. Jag skäms så sjukt mycket på vad jag sa. Just ordet kära får mig på att tänka på att vi är kära. Fast det tror jag inte att vi är. Jag känner inte henne riktigt än.
Vänta, stopp! Nej, jag kan inte gå och bli kär i min syster. Min egna syster. Eller..? Kan man? Hon är ändå min halv syster.
__________________________________________
Vad tror ni kommer hända?
GILLA, KOMMENTERA OCH FÖLJ GÄRNA.

Kär i min Bror!Where stories live. Discover now