7, Trubka

192 17 4
                                    

Pokračování
Děkuji moc za komentář

,,A smím znát důvod pozvání, pane Malfoy?" zeptal se s notnou zvědavostí Harry chvíli po tom, co se usadili v dané restauraci.

Celou cestu sem přemýšlel, proč by ho mohl tento muž chtít jako společnost k obědu, ale na nic nepřišel.

Lucius zvednul pohled od jídelního lístku, který právě studoval, a na tváři se mu mihnul jemný úsměv.

,,To vás nemohu chtít pouze jako  společnost? Vidíte v tom snad nějaký obchod či domluvy?" dotázal se, dávaje muži odpověď.

,,Ehm, ne - to ne, pane, jen," dostával ze sebe, tentokráte už lehce trhavě, ,,jste mě překvapil," dokončil nakonec a raději se zabořil do menu.

,,Lucius Malfoy, smím-li nabídnout tykání, pane Pottere," nabídl mu přes  stůl ruku starší muž. Nebelvír ji přijal se slovy: ,,Harry Potter."

I přes svou obvyklou vážnost se bystrozor lehce začervenal a Zmijozel si toho byl moc dobře vědom.

,,A jak se má vaše paní a Draco?" zeptal se ze zdvořilosti Harry, když si objednali a číšník odešel od stolu.

,,Tvoje," opravil ho a dodal, ,,jinak domnívám se, že Narcissa se má dobře - hned po rozvodu se přestěhovala na jedno ze sídel ve Francii, takže jsem ji delší dobu neviděl."

Nebelvír se lehce zarazil, ale nedal to na sobě znát. Rozvod u Malfoyů? Ano, ignoroval denní tisk po dlouhou dobu, ale že by mu vyklouzla takováto informace? Leda, že by se o tom psalo pouze v jednom vydání a trubka na poštu by se zase ucpala tak, že by to na jejich oddělení vůbec nedošlo.

,,Ach, tak to je mi líto," poznamenal Harry, protože se domníval, že Cissa ho odmítla.

,,Vážně?" podivil se Zmijozel, ,,mně ne. Každopádně Draco ten zůstal tady, v Anglii, vystudoval a usadil se kousek od Edinburghu - pracuje tam v jedné výzkumné laboratoři."

Nebelvír při frázi mně ne neudržel vážnou tvář. ,,Takže jsi rozvedený?" chtěl si to ujasnit Harry a pomalu se začal cítit komfortně.

,,Šťastně rozvedený," dodal a na důkaz své nezávislosti se napil ze sklenice vína. ,,A ty? Máš nějakou paní Potterovou?" zajímal se přátelským tónem Lucius.

,,Ne, to ne," odbyl ho, a teprve teď si uvědomil, jak velké má muž před ním charisma - možná to bylo tím, že už měl v sobě jednu skleničku červeného, ale i tak dal až teď průchod své pravé orientaci.

,,Ale, ale," začal žertoval Malfoy, ,,že by nikdo nechtěl slavného Harryho Pottera?"

,,Spíš on nechce je," odvětil drze, a už vyhlížel servírku, která jim v zápětí na stůl položila talíře s hlavním chodem.

,,Dobrou chuť," popřál svému společníkovi Harry, ale Lucius se nechtěl nechat odbýt.

,,Žádná ještě nedobyla srdce Nebelvíra?" pokračoval muž, a konečně se i on pustil do jídla.

Jedli mlčky, ale oběma hlavou běhalo nepřeberné množství otázek. Harry dumal nad důvodem rozvodu a příčinou jeho pozvání, zatímco Lucius pomalu odhaloval jeho vztah k ženám a vztahům obecně.

Harrylu drabbles Kde žijí příběhy. Začni objevovat