Pokračování
Před odchodem z domu se ještě osprchoval a až záhy se oblékl do čistého oblečení, elegantního a zároveň pohodlného.
S ještě mokrými vlasy se nakonec vydal lusknutím prstů před Malfoy Manor.
Byl tu již mnohokrát, a tak ho enormnost sídla nijak nepřekvapovala. Kráčel tedy po štěrkové cestě naprosto bez okolků, a když dorazil ke dveřím, několikrát na ně zaklepal.
,,Pán si přeje?" zamluvilo na Harryho jakési stvoření, které mu otevřelo dveře.
,,Ehm, hm," odkašlal si Nebelvír, ,,přišel jsem vyzvednout pana Malfoye na snídani," odpověděl skřítkovi a v ústech se mu už začínaly sbíhat sliny na nějaké čerstvě upečené pečivo a kávu s jemnou pěnou.
Před mladíkem se zavřely dveře a jemu nezbývalo, než čekat.
Po asi dvou minutách se ve dveřích opět objevil starší skřítek s tím, že pán domu se dostaví za okamžik.
Harry se usmál. Doufal, že ho překvapí, a že bude jeho společník rád.
Lucius se objevil ve vstupní hale za chvíli, již plně oblečen. ,,Ale, jaké to milé překvapení," usmál se a poslal skřítka, ať si jde po svých, zatímco on sám opouštěl dům. ,,Taky vás rád vidím."
,,Takže hádám, že jdeme na snídani," nadnesl Zmijozel záhy a nabídl svému společníkovi rámě. ,,Hádáte správně," přikývl Nebelvír, zahákl svou ruku za tu jeho a s rudými lícemi dal Luciusi souhlas k přemístění se.
Malfoy je dostal do jedné z ulic kousek od centra Londýna, kde byla nejedna kavárna. ,,Tak do které?" vybídl svého společníka starší muž k volbě. ,,Hmm, někde, kde mají čerstvé pečivo a kafe," odvětil mu hladový Harry a nechal se vést ke kavárně s vlastní pekárnou na rohu ulice.
Tentokrát každý jedl ze svého talíře, ale nějaký posun přeci jen udělali a to, že se při odchodu neoslovovali již pane Pottere a pane Malfoy, nýbrž Harry a Luciusi.
Dál si šel každý svou vlastní cestou, protože aristokrat nechtěl ubírat Harrymu čas na rekonstrukci domu s vědomím, že až nastoupí na univerzitu, tak nebude mít tolik času. Nabídl se ale zároveň, že mu s tím rád pomůže.
Ještě před tím, než se definitivně přemístili každý do svého domova, si stihli vyměnit letmý polibek, při kterém oběma vystřelil v hrudi ohňostroj, a na který mysleli, ještě když ten den usínali.
ČTEŠ
Harrylu drabbles
FanfictionKnížka plná povídek o délce v průměru 100 až 300 slov na ship ze světa Harryho Pottera ... a to Harryho Pottera s Luciusem Malfoyem. Začátek: 15.7. 2021 Konec: ? Cover je mým vlastním dílem. Všechny postavy náleží J.K.Rowlingové.