CHAPTER 13
A/N: Hello guys . I will not let you people wait more, so here is your update.
Jitne zyada reviews aayein gein utni hi jaldi mein update karon gi ...ye mera promise hai...
now read and review and keep your tissue box with you ;)
A man was moving fast in a forest. While another person was chasing him. For some time he got disappeared from the second person's vision but suddenly appears from behind a tree and again started moving without looking behind. The second person was chasing the first one madly. He was continuously calling his name with his shivering voice .
"Abhijeet.....ruk jao ....yaar." Daya again didn't get any replied from him. So he shouted
"Abhi....yaar ...baat tu ....sun lo...." But It didn't put any affect on Abhijeet. He was still moving in the same speed , without looking behind.
"Abhijeet...ruk jao ...aage...khai.... hai. ..... please ......yaar..." Daya requested. His whole body was shivering.
After reaching the end of the cliff, Abhijeet stopped. Daya became relaxed, after watching him stopped. Abhijeet slowly turned his face around. Tears were sliding down on his cheek. He shook his head in no and without wasting any time, he jumped from the cliff.
"Abhijeeeeeeet"
"Abhijeeeeeeet". Daya woke up on hospital bed. He was breathing heavily. Sweat drops were trickling down from his forehead. He looked around. The whole cid team was present there except for Acp sir , Dcp sir, Tarika and Fredrick. He saw Salunkhe sir watching him worriedly. He tried to get up but Salunkhe sir stopped him.
"Abhi lete raho."
"Sir Abhijeet kaisa hai..Abhi maine bahut bura sapna dekha.... woh mujh se bahut naraz hai sir, bahut zyada. " and Daya started crying bitterly.
"Us ka operation chal raha hai.... woh theek ho jaye ga." Salunkhe sir tried to console him. He was having tears in his eyes too.
"Sir us ne mujhe kiyun bachaya....Maine tu usse itna bura bhala kaha tha......Usse har tarike se takleef phaunchaye. phir bhi(he was crying with hiccups) .......Sir mujhe us ke paas jana hai.....man us se maafi magunga .....Woh jo kahe ga woh karun ga......Agar woh kahe ga ke main kabhi usse apni shakal na dikhaoun tu nahi dikhaoun ga.....lekin sir mujhe aik baar us se mil ke maafi maangne di jiye.....please.."
Daya got up from the bed with a jerk. He started moving towards the operation theatre with weak steps. He saw Acp sir ,Dcp sir, Tarika and Fredrick waiting outside the operation theater. Dcp sir was having some bandages around his head and hands. Tarika saw him but totally ignored him. He went there and quietly sat on one of the chair. The other members of the team came there too. After a very crucial wait , Doctor Apruv came out from the OT.
"Apruv , Abhijeet kaisa hai." Acp sir asked impatiently.
"Mere cabin mein aao." Acp sir, Dcp sir ,Salunkhe sir and Daya followed him to his cabin.
He offered them a seat.
"Apruv ab kuch batao bhi, koi khatre wali baat to nahi hai na. " Acp sir again asked him.
"Main tum logon ke sare sawalon ke jawab don ga, lekin us se pehle tum logon ko mujhe kuch sawalon ke jawab dene honge. Aur bilkul sach. Yahi soch kar jhoot mat bolna ke is sab ta taluq Abhijeet se hai."( Dr. Apruv sat on his chair) Mera pehla sawal....Wahan exactly hua kya tha."
"Hun log wahan Abhijeet hi ko bachane gaye the, hum ne sare mujrimon ko pakar bhi liya tha lekin un mein se kisi aik ne Daya par goli chalayi , aur Abhijeet (Acp sir voice choked for a moment ) us ki samne aa gaya. Sab kuch bahut achanak hua." Acp sir answered him.
"Yani, tumhara matlab hai ke us ko goli Daya ko bachate hue lagi. "(All nodded their head in yes) Mera dusra sawal , bilkul sach batana...(after a pause) Kia Abhijeet drugs leta tha.
"What.....yeh kaise baatein kar rahe ho tum bhala woh drugs kyun le ga. " Salunkhe sir asked him shockingly.
"Han ya na" Apruv again asked them.
"Obviously nahi.." Acp sir answered. "Yaar ab kuch bata bhi de , kya baat hai."
"Meri baat ghor se suno. Tum logon se jhoot nahi bolon ga. Us ki situation bahut critical hai.(tensely) Lekin us mein bahut sari cheezon ka hath hai. pehli to yahi ke goli neck pe lagi hai, blood loss bahut hua hai.. Dusri yeh ke tum logon ke mutabiq us ko goli Daya ko bachate hua lagi jab ke yeh aik(stressing on his words) SUICIDE case hai.(all became numb after hearing this) Ji han . Maybe us ne Daya ko bhi bachane ki koshish ki ho lekin us ka asal maqsad us waqt suicide karna tha , aur us ka aik reason hai. Hamein us ki body se aik drug bahut hi excessive amount mein milli hai.(all looked at him in shock) . Us ki wajah se woh bahut zyada DEPRESSION ka shikar ho gaya hai. Yeh drug kisi bhi person ke mind mein negativity bharti hai. Us ko hopeless karti hai. Us ke mind mein suicidal thoughts induce karti hai. Victim ke sath hone wale kisi bhi unpleasant waqai ko le kar usse torture bhi kiya ja sakta hai. Aise cases mein police ki involvement hoti hai lekin kyunke ab aap log khud hi Cid wale hain to....
"Han Arnav apne aadmiyon ke zariye usse kuch deta to tha."Dcp sir said deeply.
"Aap is baat ki sensitivity ko is tarah samjhein ke aap ko nahi pata ke hamein us ka treatment karte hue kitni zyada problem hui hai. Hum us ko koi medicinal drug bhi nahi de sakte the kyun ke us ki body main pehle hi drug itni zyada quantity main moujud thi aur har drug ke kuch na kuch side effects hote hain, Yeh baat tu dr. Salunkhe bhi jaante hain (Salunkhe sir nod his head in yes) . Hum is waqt us ko sedatives bhi nahi de sakte jab ke is waqt us ke mind ko relax karne ke liye us ki bahut zaroorat hai." Dr. Apruv told them.
Daya was feeling so guilty after hearing all this. It was all happening just because of him. He tried to move out of the room but he can't do it. He was feeling so suffocated.
"Woh theek tu ho jaye ga na Apruv". Acp sir asked with a scare in his voice.
"Dekho agar woh survive kar leta hai tu us ke wounds jaldi theek ho jayien gein lekin usse mentally stable hone main time lage ga. Abhi hosh mein aane ke baad sab se pehle tu woh issi cheez pe apna ghussa dikhaye ga ke woh zinda kaise bach gaya. Maybe woh dubara suicide attempt kare.(pointing towards them) Aap logon ko alert rehna hoga. Uske behavior mein major changes aayein gein. Maybe he will act rudely lekin ,us ko normal karne mein aap hi logon ki help chahiye us ko.
They all thanked him and came out from the room . The whole team came and started questioning Acp sir about their senior's condition, while Daya sheepishly went to Tarika. She still didn't pay any attention to him.
"Tarika." Daya called her name.
"Tum abhi bhi kiyun aaye ho, jaise pehle nahi aaye the aaj bhi na aate." Tarika replied angrily.
"I am sorry woh......"
"Daya , mujhe sorry bolne ki koi zarurat nahi hai, tum ne mere sath kuch bura nahi kiya hai , aur jis ke sath kiya hai ab usse is sorry ki koi zaroorat nahi hai. (with tears in her eyes) Tum jante ho jis din yeh sab hua us ki zindagi jaise khatam ho gai ho. Khane peena ki usse koi fikr nahi , sone jagne ki koi parwah nahi, fikr hoti thi tu sirf is cheez ki ke kiya waqai woh dosti ke laiq nahi, kia waqai woh aik dhookebaaz... Tum jante ho jab tum se larayi ke do din baad woh mujhe se mila tha tu us ne kiya kaha tha.
Tarika , tum bhi mujh se door raha karo. (laughing sadly) mujhe khud andaza nahi hota ke main kab kis ki zindagi mein toofan ban jata hoon...