/Tidligere: -Skal vi lage videoen din først, så kan vi møte de andre?, Nixie nikket, og vi fikk på oss andre klær og startet på videoen./
****
'@TheMattEspinosa: watch my best friends first ever YouTubevideo ☺️ http://youtu.be/ZgQ2wO-N5u8 @NixieFreeman'
Jeg la fra meg mobilen og ventet på at Nixie skulle bli ferdig på badet så vi kunne møte de andre.
-Kan jeg gå sånn her?, Nix kom ut av badet som er 'festet' til rommet hennes. Det hun hadde på seg var en svart bukse og en blå skjorte og hun hadde puttet forran på skjorten ned i buksa. Hun hadde håret i en donut og hun hadde tatt på et par med lave hvite Converse, buksebenene var også såvidt brettet opp. Hun ser fantastisk ut.
-Du kan definitivt gå sånn der., sa jeg og Nix fikk et stort smil om munnen. Hun kom bort til meg og satt seg ved siden av meg og la hodet sitt på skulderen min.
-Kan du plis si hva vi skal?, Hun så opp på meg med de store, blå øynene sine. (a/n: unnskyld hvis det er feil øyenfarve, men jeg kunne ikke komme på hva jeg har skrevet før.)
-Jeg skal fortelle deg når vi begynner å nærme oss., sa jeg og klemte henne litt. Nixie lagde en furteleppe, og så på meg med dådyrøyne.
-Jeg faller ikke for den der, det har jeg gjort for mange ganger., lo jeg og kysset Nix på hodet.
*Nixie pov*
-Okei, nå kan jeg si hva vi skal., sa Matt og la en hånd på låret mitt. Hvis jeg skal være ærlig, så kjente jeg sommerfugler i magen når han tok på meg. Det har skjedd nå i det siste, og jeg vet ikke hvorfor. Det er rart.
-Vi skal på et av showene til Shawn, og han har en overraskelse til deg., sa Matt mens han kjørte inn til en stor arena. Jeg smilte stort når jeg fikk vite at det var et av showene til Shawn. Jeg har ikke sett han på lenge.
Matt parkerte og vi gikk ut av bilen og møtte de andre inne på arenaen. Da vi kom inn ble vi møtt av et par fans. De så oss komme og kom bort til oss.-Kan jeg få et bilde med dere?, En jente med langt brunt hår og krystall grønne øyne smilte til oss. Hun knuste selvtilliten min med et knips.
-Klart det., sa Matt og hun kom nærmere oss. Hun tok bilde, og vi snakket med henne og venninnene hennes litt før vi gikk for å finne de andre.
-Der er dere, endelig., Jen og Rach kom små joggende mot oss og ga meg en klem.
-Hvordan går det med deg?, spurte Rachel og begge så på meg med et medfølende blikk.
-Jeg har hatt det bedre, men jeg lever enda., sa jeg og trakk på skuldrene. Begge to dro meg inn i en klem og strøk meg over ryggen.
-Jeg må fortelle dere noe etterpå., hvisket jeg så bare Jenny og Rachel kunne høre det. De nikket, og vi gikk bort til de andre.
****
Vi sto nå backstage og ventet på at Shawn skulle begynne. Jeg gikk litt rundt backstage og bare tittet egentlig.
-Går det bra med deg?, Jeg skvatt da jeg kjente en hånd på skulderen min. Jeg så til siden og så de velkjente blåe øynene til den 14 år gamle Hayes Grier. Tenk, han er 3 år yngre enn meg, men alikevell så er han snart et hode høyere enn meg. Det er litt trist egentlig, hvor lav jeg faktisk er.
-Jeg har vell hatt det bedre, men jeg er sikker på at overraskelsen til Shawn kommer til å muntre meg opp skikkelig. Alle vet det uten om meg sant?, Jeg satt meg ned i en stor, rød sofa og så at Hayes gjorde det samme.
-Pretty much, men du får vite det fortere enn du tror, så du går ikke uvitende lenge., smilte Hayes. Jeg smilte tilbake og krysset bena.
-Se Shawn skal på., Hayes dyttet meg i skulderen. Jeg reiste meg fort opp og løp til Shawn.
-Lykke til, Shawn., Jeg klemte han, så godt det lot seg gjøre fordi han hadde gitaren sin.
-Tusen takk., Smilet hans var større enn jeg noen gang har sett. Han blir så glad av å gjøre det her.
Han gikk ut på scenen og volumet inni den salen økte x antall ganger. Jeg tok frem telefonen min og Vinet Shawn. Jeg la den ut og skrev: "He is so amazing! ilu Shawn Mendes"//Til tross for ikke så mange votes på forrige del, så poster jeg alikevell, bare fordi jeg er så glad i leserne mine ❤️
Når syns dere at jeg skal poste siste kapittel? I løpet av uken? 😶 si ifra hva dere vill 😉
-Alex 💜
YOU ARE READING
To the last Rose Dies
FanfictionVil Nixie få sitt aller største ønske oppfylt? Vil hun klare å motstå all mobbingen, eller orker hun ikke mer?