Embertelen emberkísérletek 1.

75 5 5
                                    

Sziasztok! Régen volt rész, tudom-tudom. De koncentráljunk a pozitív dolgokra! Itt vagyok, (szerénység Levi lvl99) és mai témánk az emberkísérletek. Vagyis pontosabban a legfurcsább, legbizarrabb, legkönyörtelenebb és embertelen kísérletek! Jó szórakozást!

Ami nem maradhat el, természetesen, az a Wikipédia-percek! (pólók kaphatók: videosbolt.hu/rivaille)

FIGYELEM! A KÉPEK CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK AJÁNLOTTAK!

"Etikátlan emberkísérletek

Az etikátlan emberkísérlet megszegi az alapelveket. (Na ne már... Tényleg? Jó, pontosítsunk. Az orvosi etika alapelveit.) Sok teszt megtagadta a betegtől a beleegyezés lehetőségét, áltudományokon – például a fajelméleten – alapult, és kutatásra hivatkozva embereket kínoztak. A II. világháború alatt a császári Japán és a náci Németország is végzett etikátlan kísérleteket foglyokon és civileken egyaránt. A kísérleteket csoportok végezték, mint a 731-es alakulat, vagy egyének, mint például Josef Mengele . A kutatás etikai alapelveit megfogalmazó nürnbergi kódex a náci kísérletekre reagálva készült el a háború után. Az Orvosok Világszövetsége által kiadott helsinki nyilatkozat sok szempontból az emberkísérletek sarokköve.
Sok ország etikátlan kísérleteket végzett elszigetelődött népeken. Ilyenek voltak az visszaélések az MKUltra projekt és a Tuskegee szifiliszkísérletek, valamint az őslakosokkal való kegyetlen bánásmód Kanadában és Ausztráliában."

Nos, most, hogy sokkal okosabbak lettünk, (nyilván) kezdjünk is bele!

A halál angyala

A náci orvosoknak fontos szerepük volt a haláltáborok létrehozásában. A náci ideológia fajelméletének, az árja faj felsőbbrendűségének bizonyítása volt az elsődleges feladat.
Ennek legfőbb képviselője a hírhedt dr. Josef Mengele, vagy ahogyan az auschwitzi foglyok emlegették maguk között, a halál fehér angyala volt. (Az orvos SS-egyenruhájára fehér köpenyt húzva járt-kelt a foglyok között.)
A cél kezdetben a náci társadalom működése szempontjából nem egészségesnek ítélt emberek szaporodásának megakadályozása volt. Először a testi és a szellemi fogyatékosokat, a munkaképteleneket, majd később a zsidókat is sterilizálták.
A meddőséget okozó szerek kikísérletezése dr. Carl Clauberg ginekológus feladata volt, aki érzéstelenítés nélkül, különböző maró folyadékokkal próbálta meg elzárni a petevezetéket, vagy kioperálta a nők méhét, óriási fájdalmat okozva.
Sok túlélő csak sokkal később tudta meg, hogy terméketlenségét a táborokban kapott "vitamininjekciók" okozták.

A faji eutanáziától a halálgyárakig

Az eutanáziaprogramban az orvosok gyors eljárásokat próbáltak kikísérletezni arra, hogy kiiktathassák a náci eszmének nem megfelelő elemeket. Így jöhettek létre a zuhanyzónak álcázott gázkamrák, amelyekben szén-monoxiddal vagy Zyklon-B-vel hajtották végre a tömeges kivégzéseket.
Emellett az orvosok feladata volt a táborba érkező transzportok szelektálása is: az erős és munkaképes embereket különválasztották, a nőket, gyermekeket és időseket a másik oldalra, leggyakrabban egyenesen a gázkamrákba küldték.

Emellett az orvosok feladata volt a táborba érkező transzportok szelektálása is: az erős és munkaképes embereket különválasztották, a nőket, gyermekeket és időseket a másik oldalra, leggyakrabban egyenesen a gázkamrákba küldték

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Én a Hadnagy... (Véleménykifejtő kisokos a kedvenc hadnagyotokk)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang