Sabahın köründe yattığım yastığın altındaki telefon titredi. Eee mecbur baktım özel numara beni arıyor. Kesin o çocuktu yine. Açtım ve biraz küfür etmiş olsamda bana bişe demedi -"Ne var lan sikik beyinli , sabahın köründe arıyorsun , kimsin sen?" Dedim. Evet tam da tahmin ettiğim gibi oydu çağataydı. O bana telefon da -"Günaydın prenses" dedi. Ve daha çok sinirlendim bende -"lan uyuyorum uyuyorum , uyuycamda ey allahım yaa bi sal beni."
-"ama fazla uyuma sonra okula geç kalacaksın."dedi. Ben derin bir iç çektim ve -" ulan geç kalırsam kalayım sana ne hadi kapat yatıcam ben"
Dedim. O da bana tekrardan aynı şeyi söyledi.
-" geç kalacaksın. Sonra uyanamadım falan deme"dedi.Onun sayesinde zaten uykum kaçmıştı telefonu kapatıp yatağımda biraz tavana baktıktan sonra kalkmayı düşündüm. Dolabımdan, okul kıyafetimi ve okul kıyafetinin üzerine giyeceğim sweat'i çıkardım.
Üzerimi giydim. Çantamıda hazırladıktan sonra telefonumu alıp evden çıktım. Sonra Çağatay'ı aramak istedim ona hesabını soracaktım ama özel numaradan aradığı için onu arayamazdım ve instagramdan bana yazmıştı,
Çağatay_dmr: Ariyimmi seni evden çıktıysan.
Bu mesajı fırsat bilip ona " beni ara" yazdım. Aradı .
"Günaydın tekrardan prenses"
Dedi. Bende oflayarak,
"Günaydın, ulan sabahın köründe aramanın amacı neydi?"
Diye sordum." okula geç kalırsın diye aramıştım. Kusura bakma bir daha aramam seni"
Dedi. Ama sanki biraz üzüldü, sesi kötü çıkmıştı sanki.
"Yaa tamam ara ama , uyku benim in çok önemli bir şey tamam mı ? Uykumun bölünmesinden nefret ederim. Seni kırmak istemem"
Dedim. Güldü kahkaha attı ve bana;
"Sorun değil sen yeter ki mutlu ol"
Offf canım sıkıldı🥴😒
Nasıl gidiyor hayat ???
Sizi sevirümm💜🌹🖤