1.bölüm

313 20 8
                                    

Akşam saat 01:30 civarlarındaydı ben yine ders çalışıyordum. Aslında inek öğrenci değilim ama derslerimin iyi olması gerekiyordu.
Saatin geç olduğunu anladığım zaman güzel yatağımda kitap okuyarak uyuyordum.

Herneyse, yine ger zamanki gibi uykum geldi yatağıma yattım telefonumu elime aldım alarmımı kurdum. Telefonun tam kapatma düğmesine basacakken telefonuma mesaj geldi. Mesaj tanımadığım birindendi Çağatay_dmr ' dendi attığı mesajı ne hakla atıyordu.

Çağatay_dmr: Tanışabilirmiyiz?

Purple_gamze: Ne hakla sen bana böyle bişe yazıyorsun?

Çağatay_dmr: Çünkü ben seni tanıyorum.

Purple_gamze: nasıl yaa kimsin sen ?

Ben çocuğun dediğiyle şaşırdım çünkü ben onu tanımıyordum ama o beni tanıyordu kimdi bu?

Çağatay_dmr: Bende o yüzden tanışalım mı ? Diye sordum.

Purple_gamze: Peki tanıt kendini o zaman.

Çağatay_dmr: 19 yaşındayım. Adım Çağatay istanbulluyum.

Purple_gamze: Bu kadar mı Cidden? Peki beni bana anlat bakiyim beni tanıyırmusun?

Çağatay_dmr: Sen eşi benzeri olmayan bir kızsın. Çok küfür edersin. Açık sözlüsündür . Sevdin mi tam seversin. Akrep burcusun, 1.57 boyun var. Daha ne dememi istersin anlatayım mı ?

Purple_gamze: beni ne zaman ve nasıl tanıdın yaa sen kimsin? Seni tanımak istiyorum.

Çağatay_dmr: zamanla tanışırız peki, iyi geceler saat geç oldu.

Purple_gamze: aynn iyi geceler

Çağatay_dmr: uyu sakın telefonla daha fazla oynama sonra gözlerin altı şişiyor.

Purple_gamze: tamamda nerden biliyorsun? Neyse , ben yatıyorum.

Bu çocuk resmen beni benden iyi tanıyordu kimdi bu çocuk? Gene maceralı bi olay beni bekliyooooorr



Merhabalarrrrr nasılsınız ?
Sizi seviyorum 😘
Devammm edicek
Yorumlar ve oy atabilirmisiniz
Ciğerini öptüklerim 💜🌹🖤

Kimsin sen ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin