29.05.2019//19.08
Sevgili Gilbert, of sana böyle seslenmek çok havalı hissettiriyor. Alışılmadık bir şey de değil aslında. Ben her zaman havalıyım. Sence de öyle değil mi ama? Evet.Her neyse, konudan sapmayalım. Tek bir konumuz var zaten, o da Jungkook'un kasları. Ay şey baldırları. Of çok özür dilerim, gözleri. Hayır hayır, saçları. Tamam, dudakları. Anasının a-
Ne diyeceğimi unuttum, gerçekten delirmek üzereyim.
Her neyse konu genel olarak Jungkook'um işte, anla sen de bi zahmet canım.
Bol Jungkooklu-- pardon, güneşli bir güne gözlerimi açtığımda nedensiz bir şekilde mutlu hissediyordum. Yüzüme oturttuğum geniş gülümsemeyle çadırdan çıkarken aklımda hiçbir şey yoktu. Bir şey dışında ve o şeyi sen çok iyi biliyorsun zaten?
Sabahın köründe geceden kalma ateşin küllerinin başında gitar çalan yıkık tayfaya burun kıvırıp eziklikleriyle dalga geçmiştim kendimce. Bir kaçınun ayrılık acısı çektiğini ayaklı gazete olarak adlandırabileceğim sevgili En Yakın Arkadaşımdan öğrenmiştim. Kollarımı birbirine dolamış kahvaltı için hazırlanan standa bakarken hiçbir şey yiyesim yoktu. Hoş, jungkook diye uyanmıştım ama onu görememiştim. Aniden üzerime düşen halsizliği buna bağlamak istemiyordum, beni bu denli etkilemesini istemiyordum.Onu benim için süründürecek hale getirene kadar da hiçbirinin olmaması için çabalayacağıma senin huzurunda yemin ediyorum günlük. Ya da şey Gilbert mı demeliyim?
Olduğum yerde öylece domateslerle bakışırken yanımda hissettiğim hareketlikle oraya döndüm. Kollarını aynı benim gibi bağlayarak tek elini çenesine götüren Jungkook tanrı şahit bir baş yapıt gibi görünüyordu. Yeni uyanmış olduğunu hafifçe dağılmış olan saçlarından anlayabiliyordum. Yanakları da ufacık kızarıktı. Hafiften terlemiş olmalıydı ki bunu doğal karşılıyordum. Güneş bugün fazla yakıcıydı. "Evet Taehyung bence de bu domates çok haklı, gereksiz yere üstüne gidiyorsun." dedikleriyle gözleri bana dönmüş bakışlarımız çakışmıştı. Anlamamazlıkla tek kaşımı kaldırınca sonunda konuşabilmiş "Ha?" diyebilmiştim yalnızca. Şaşkın ifademe küçük bir kıkırtı bıraktıktan sonra burnumdan küçük bir makas almıştı. Ah Gilbert... O an yanımda olsaydın kalbimin dışarda atan sesini çok rahat duyabilirdin.. O da duymasın diye saçmaladığım dakikalarda kahkahalarla gülebilirdin...
"Çatık kaşlarınla birazdan mideme girecek olan domatesi izliyordun. Kavga var sandım ayırmaya geldim?" küçük bir kahkahanın ardından tek kalan domatesi kaptığım gibi ağzıma atmıştım.
"Kendim de halledebiliyorum gördüğün gibi." oyuncu bir şekilde kaşlarını çatıp bana doğru bi adım atmıştı. "Benim midemde olması gerekiyordu onun şu an?" kollarımı tekrar birbirine dolayıp ben de ona bir adım atmıştım. Hayır yani o deliyse ben daha çok deliyim anlıyor musun GÜNLÜK ANLIYOR MUSUN BANa anlıyorum de. Of tamam sakinim pardon.
"yemeseydim, o kazanırdı ve ben daha önce girmiş olduğum hiçbir savaşı kaybetmedim." artık yeterince yakın olduğumuz için bir adım daha atmamıştı fakat kafasını öne doğru eğip burunlarımızı birbirine değdirdiğinde ister istemez gülümsemiştim. Onun fark etmemesini umarak hemen gülümsemeyi kestiğimde çok geçti çünkü yüzündeki hınzır ifade bana bunu çok iyi anlatıyordu.
"Şu andan itibaren benimle girdiğin savaşta bir sıfır yeniliyorsun Taehyung." dediği son sözler bunlar olurken arkasını dönüp tabakların olduğu yere gitmişti. Bir süre öylece kalıp ne demek istediğini düşünürken kafam çok karışıktı. Ah sonrasında Jimin yanıma gelip kafama bi tane geçirmiş beni kendime getirmişti ama yine de zihnimin bi yerlerinde sözleri tekrarlayıp duruyordu.
Sence savaş derken neyden bahsetmişti Gilbert? Yatakta onunla çok güzel savaşabilirdim aslında. Ahh hadi ama.... Şimdi bunu düşünemeyiz Gilbert, ahlaksızlaşma.
Onunla girdiğim, gireceğim belki de benim haberim olmadan başlamış olan savaş eğlenceli olacağa benziyordu. Gülümsememle bir sıfır yenik sayıldığıma göre etkilemeli cilveleşmeli bir şeydi ve bu beni çok fazla heyecanlandırıyordu. Dedikleri sayesinde gün boyu yüzüme oturan gülümseme hiç solmamıştı ki akşam olunca Jungkooku çadırına bir kız sokarken görmeseydim belki uyuyana kadar devam edebilirdi. tam etkinlik saatinde bu görüntüyü görmem beni bir miktar üzmüştü.
Oeospu öocupu bak yazamıtorum Gilbert çok sinirlendim anlıyor musun? Nerden anlayacaksın, mal.
Her neyse şimdi bir miktar Jimin'den sinirimi çıkartıp -onu ısıracağım- sonra uyuyacağım. Görüşürüz Gilbert.
(5 dakika sonra)HILVERT HASIKTIR. BİRAZ ÖNXE ÇADIRIN AÇIK OLAN PENCERESİNŞ - içimde biriken sinirle- KAPATIEKEN JUNGKOOKKA GÖZGÖZE GELDİM.
Eliyle yaptığı iki ve sıfır işareti de neydi öyle tanrı aşkına?
-kim taehyung,, bizim savaşımız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sex on the beach
FanficSelam, ben Kim Taehyung. Nam-ı diğer gizemli çocuk. Bu günlüğü tutma amacım... sizi hiç alakadar etmez. Yalnızca içinde 27 günlük kamp maceramın olduğunu bilin, yeter. Sıkı durun dostlarım! Gümbür gümbür geliyorum.