- Hol vannak a Bosszúállók? - kérdeztem rémülten. Mivan Tonyval, Stevevel, Nattel, Clinttel, Bruceszal, Thorral. Azokkal akik felneveltek és családomnak nevezhettem. Akikre a legnagyobb bajban is számíthattam.
- Nincsen olyan, hogy Bosszúállók - felelte.
- Mivan? - kiáltottam. Miért nincsen az a csapat, aki felnevelt? Akik megmentették a világot többször is. Stark aki szinte az apám volt. Natasha aki szinte az anyám. Steve, Thor, Clint, Bruce, megmintha a testvéreim lettek volna. Majdnem bömbölni kezdtem, mint egy új szülött csecsemő aki anyja ölelésére vár. A kislány aki egy újdonsült sérülésse miatt zokog és várja, hogy a testvére elvigye, majd egy gyógy puszi és vége.
- 2023 van. Thanos. Fekete rend. Csettintés. Az univerzum fele elporlad. Nem mondanak neked semmit? - húzta össze a szemét, mint aki nem hiszi el amit mondok. Leült mellém a kórházi ágyra és a pici kezemet megfogta..
- Eltudsz mondani mindent... Részletesen? - emeltem rá könnyes tekintetem. Apró bólintással jelezte, hogy igen.
- Emlékszel a New York-i incidensre? Amikor Loki, Thor testvére megakarta szállni a világot? - aprót biccentettem, mégis miért ne emlékeznék azokra a napokra 2012-ben. - Őt irányította Thanos. Valami hibbant űrlény. Titán, vagy mi a ló pikula. Aztán a jogart itt hagyta és azzal kaptam az erőmet. Meg Wanda is. Aztán idővel megszerezte az úgy nevezet végtelen köveket, majd csettintett. Gyerekek, felnőttek, fiúk és lányok oda vesztek egy csettintésbe, velem együtt. Aztán öt év eltelt. Egy újjabb csettintés vissza hozott minket. Aztán az összes szuperhős összecsődült és lenyomtak egy végső csatát. Stark a hat végtelen kövekkel újra csettintet és az ellenség porrá vált. De azok a sebek amin Tonyn jelentkeztek, azokat nem lehetet meggyógyítani. Meghalt.És esélytelen vissza hozni. Kapitány pedig vissza vitte a köveket a múltba és egy kilencven éveiben járó férfi jött vissza. Romanoff feláldozta magát, hogy megkapják a lélek követ. Barton a családjával van. Thor az űrben száguld a gyerekével, Sörhassal. Wanda...- csuklot el a hangja -, a testvéremmel nem tudom, hogy mi van. Az új amerika kapitány egy bizonyos Sam Wilson lett. Ezekről tudok - fejezte be könnyes szemmel, de látta rajtam, hogy eltört a mécses. Zokogva borultam a karjai közé amik védelmet nyújtottak a zord világtól.
Sajnálom emberek, hogy nem volt rész :( Most majd megpróbálok hozni mihamarabb.
ESTÁS LEYENDO
Fekete Rózsa - |Pietro Maximoff|
FanficLuna Danvers egy 24 éves New York-i lány aki bosszúálló volt. De miután történt, hogy Ultron meg Sokovia elment barátaitól. Egyik este amikor nézi a híreket meghallja, hogy a drága barátját Steve Rogers-t bántották vissza megy és ott találkozik a Ma...