Dzisiaj jest środa super. Najlepsze jest to że Wogule się wyspałem! Wstałem o 7:30 a Zazwyczaj wstaje o 5:30 czy 6:40. Ojciec do mojego pokoju wchodzi i mówi żebym wstał. No to wstaje, patrzę na okno przez 30 milionów wieczności (poprostu przez 30 sekund) a potem zaczynam się szykować.
Zostało mi tylko uczesanie się i umycie zębów. Ale zamiast tego to rysuję COŚ nie powiem co. Ojciec nagle z buta wjeżdża i robi mi awanturę że na telefonie siedzę.
ZSRR: Ja tylko se rysiam!
IR: Masz do szkoły się szykować a nie głupoty robić!
ZSRR: No dobra..
Skończyłem rysować i poszłem się uczesać w łazience jednocześnie myjąc zęby.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\Time Skip w szkole//////////////////
Nie ma to jak z Kazikiem i Esti SIEDZIEĆ i GNIĆ na korytarzu. W sumie to tylko ja i Kazik bo Esti ciągle lata z tą jędzą Imperium Japońskim. Siedzimy i nic nie mówiliśmy ale nagle zaczęliśmy temat o wczoraj. Byłem wkurwiony wczoraj że go nie było i se w najlepsze spał! A ja mimo że byłem zmęczony to i tak musiałem do tej budy iść! Dlaczego? Bo w Poniedziałek byliśmy w Berlinie i go zwiedzaliśmy UwU.
To jest siedziba USA XD
Tył i przód Bramy Brandenburskiej
(I ten przewodnik xDDDD)Siedziba Rosji UwU
A dalej mi się nie chce pokazywać zdjęć bo jestem leniem C=
Więc dlatego byłem wczoraj na niego wnerwiony. A dziś coś czuję że Historia nie wyjdzie dobrze.. akurat na wf-ie siedziałem i robię coś na telefonie głównie na Instagramie siedziałem a Kazik patrzył się co ja robię a Esti gdzieś polazła.
była historia i było można wiedzieć ciekawie bo rysowałem sobie w zeszycie zresztą Kazik też o Estonia to nie wiem co robiła. Bo można powiedzieć że byłem na nią wkurwiony. Dlaczego? Bo mnie wkurwiła tym że nie może być z Finlanfią i on mi coś pieprzył nie pamiętam co. I o to się wkurwiłem bo mi ZJEBAŁA NIE DOŚĆ ŻE SHIP TO JESZCZE HUMOR! Dla tego chodziłem cały czas wkurwiony. A to wszystko przez Esti i te jej głupie mądrości..
Z drugiej strony to byłem smutny bo to zawsze ja muszę być tą złą osobą? Zawsze Esti czy tam Kazik mają zawsze rację a nie ja na przykład?!.. Wsumie to już trudno. Nie nadaje się na dobrego kumpla i niby ojca.
Przed Fizyką Kazik wyciągnął cZeKoLaDe a ja oczywiście ją zabrałem i o mało co by mi jej nie zabrali i uciekłem do kibla xD. Zjadłem połowę tej zajebistej czekolady a jak wracałem w ich stronę to się pani od matmy dziwnie patrzyła xD
Kazik z Esti: Zjadłeś wszysztko?
ZSRR: Nie tylko połowę. Macie
Rzuciłem Kazikowi tą czekoladę i czekałem aż dzwonek będzie a oni w tym czasie jak zwykle o czymś pieprzyli.
Na Fizyce jak zwykle nudno więc se rysowałem xD//Time Skip na Niemieckim//
Siedziałem se z moimi fajnymi koleżkami i było ciekawie szczerze. Mój ziomek z Drobinką rzucali się na siebie o jakiegoś ANANASA XD. Pani nie było nachwile więc ja krzyczałem ciągle "WALKA! WALKA! WALKA!" Cichaczka jak zwykle siedziała cicho a Kucorożec coś czytała w książce. Właśnie ja uwielbiam Niemiecki dodatkowy bo zawsze jest zabawa xD. Też u mnie w grupie ciągle pieprzyli o moim błędzie bo zamiast "Fuck Stop It!" napisałem "Dick Stop It!" I mają ze mnie beke. SUPER XD
TAK OTO KOŃCZĘ MĄ OPOWIEŚĆ I DOCZEKAJCIE SIĘ JUTRA XD
CZYTASZ
~•°NIGDY NIE UFAJ TWOJEMU STAREMU PIJANEMU°•~
De TodoCZYTAĆ OPIS BO POTEM NIE WIADOMO O CO KAMAN Db ta książka polega na tym że... ZSRR-Ja Ukraina-Sis BFF Białoruś-BFF mojej BFF siostry (xD) Estonia-Koleżanka Polska-Moja sąsiadka (x"D) Łotwa-Koleżanka ze szkoły Kazachstan-BFF III Rzesza-kolega z dodat...