Rosé
• M-am trezit in noua mea camera. Trezita de razele soarelui ce imi limpezeau fata cu secunda trecand mi-am propus sa am o zi buna, am inceput cu un vibe bun dupa parerea mea
▪︎ Ma ridic din pat apoi ma indrept catre baie unde aleg sa ma satisfac cu un dus fierbinte si sa folosesc sapun meu preferat care miroase a vanilie si capsuni, suna delicios. Ador zilele in care ma trezesc cu un vibe asa bun.
•Intru in cada apou dau drumul apei fierbinti care-mi face corpul sa se infierbanta dar am parte de o senzatie placuta de liniste.
•Imi spal parul cum trebuie apoi corpul normal.
•Ies din cada punand un prosop roz pufos pe mine. Arat ca un bebe.
•Ma spal pe fata bine,pe dinti apoi imi dau cu o masca pe fata. Astept cateva minute bune. Bine ca am telefonul la mine astefl imi pot pune melodia preferata.
•Încep sa cand vers cu vers. In toata baie se aude vocea mea in ecou.
•Mi se usucă masca apoi ma spal pe fata nelasand urme.
•Imi aleg ceva confortabil de purtat apoi ies din cameră indreptandu-ma catre bucătărie.
•Am pregatit cate 3 clătite de fiecare... si wow noi suntem in casa 11 persoane... numai ganditi-va ca am petrecut 30 de minute in bucatarie,dar nu asta e mirarea mea. Mirarea mea e ca nu am dat foc bucatariei, Jin avea sa se supere grav daca ii stricam jucariutele de bucatarie.
•Termin de pregatit tot apoi ii chem pe fiecare la masa.
Dupa 15 munte de uralt singura prin casa aiurea hotarasc sa dau mesaj pe btp (bts+bp)
BTP💛
Eu:Bai pe unde sunteti oamenilor?
Jennie🌸: Neata frumoasa-adormita
Lisa💛: Oo Rosé te-ai trezit si tu azi😂 cum de?
Eu: Haha amuzant Lisa... pe unde sunteti -_-
Tae👽: Pe marte, la familia mea
Jumgkook🦋👀: Eu sunt la magazin, mai vrea careva banana milk🍌🥛?
Suga💤: Dughh Jungkook... esti ciudat
CITEȘTI
𝒥𝒾ℛ𝑜𝓈𝑒 💞
Fiksi PenggemarBlackPink- o trupa de 4 fete foarte cute... BTS- o trupa foarte pupular avand 7 membrii de treaba si draguti... Totul a pornit de la o singura întâlnire de colaborare...si unde s-a ajuns? Doar vpi veti putea afla doar citind ... succesc 👀🖤 CARTE I...