(Bilginize: Koyu renkli yerler konuşma kısımları diğer yerler içlerinden söyledikleri veya düşündükleri şeyler)
KARANLIK ŞEY
Gizemden:
Onu gördüm henüz delirmedim !? O neydi bilmiyorum ama hemen gitmeliyiz bana inanın lütfen. Bana inanmadılar şaşırmış ve boş gözlerle baktılar. Ne yani ben deli miydim gördüm tamam aralarında en çok ben inanıyordum bu paranormal olaylara ama ama o gerçekti... Gerçekten bu evde kalma fikri beni o kadar ürkütmeye başladı ki artık açık açık herkese söyleme ihtiyacı duydum. Bu eve paranormal bir ihbar üzerine geldik araştırmak için farkındayım. Uzun zamandır bu işle uğraşıyoruz ve en çok da ben. Ama bu evde daha önce görmediğim kadar korkunç birşey var. Lütfen bana inanın gidelim burdan. Yapamadık diyelim evi kapattıralım ve gidelim lütfen... Sesim titrediğini fark ettiklerinde beni ciddiye aldılar.
En iyi arkadaşım olan Eftalya endişeyle yanıma geldi. Gizem sakin ol. Daha öncede bu vakaları araştırdık. Bana güzen birşey olmayacak sana söz veriyorum. Sadece birkaç gün eğer senin dediğin kadar kötü bir durum olursa hemen o dakika gideceğiz tamam mı? Herşey kontrol altında. Kendime hakim olamadım sesim fazla yüksek çıktı. Ben bu konulara yıllarımı verdim. Sizler benim gözetimimdesiniz. Sizlere birşey olmasına izin veremem. Ama sizin hatrınız için sadece 2 gün tamam mı arkadaşlar? Herkes bir ağızdan "Tamam" dediler. En azından biraz da olsa rahatlamıştım. Derin bir nefes aldım.
⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️⛓️
Eftalyadan:
Şaşırmıştım Gizem'i ilk kez böyle görüyordum. Sözleri söylerken sesinin nasıl titrediğini anlatamam endişelendim ve hemen yanına gittim. Konuştuk ve 2 gün daha burdayız deyince içime bir rahatlık yüzem bir tebessüm geldi derken bir çığlık koptu. Bu Meriçti koşarak merdivenleri çıkan Gizem'i aceleyle takip ettim. Banyodaydı hala bağırıyordu kapı açılmıyordu. Ali, Emir ve Taner koşarak geldiler ve kapıyı kırdılar. İçeri girince herkes şok oldu Gizem kendini yere attı ve ağlamaya başladı Ali onu sakinleştirmeye çalışıyordu biz ise olduğumuz yere çakılmıştık çünkü...
Devamını her hafta 1 bölüm atacağım umarım beğenmişsinizdir. Sizleri seviyorum düşünceleriniz ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum iyi okumalar.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☠ ÖLÜMÜN KOKUSU ☠
HorrorBir grup arkadaş gece gördükleri o karanlık şeyin ne olduğunu anlamak için çıktıkları yolda yaşadıkları serüvenler...▪️☠️▪️