Telefonunda gezinirken okuduğu bu haber Doo Yun'u yeterince heyecanlandırmıştı. Doo, Jun' un yanına giderken neredeyse uçuyordu.
" Hadi hazırlan küçük bilim adamı, maceraya gidiyoruz!"
Jun bitirmekte olduğu kahvesini masasının üzerine bırakarak Doo ya "Noluyoo!?" bakışı attı. Doo telefonunda halen açık olan haberi Jun a göstererek;
"Keşfe çıkıcaz. Yoksa sen yaz tatilini evde boş boş yatarak mı geçireceksin??""Doo ne saçmalıyorsun yine farkında mısın bilmiyorum ama ben bir yazarım ve benim evde oturup kitap yazmam gerekiyor."
"Hiçte bile senin dışarda olup bitenleri gözlemleyerek bunları ilk önce kelimelere sonra sonra cümlelere ve en sonunda da kitabına anlatman gerek bunları diğer insanlar okuyacak ve dünyada nasıl hayatlar nasıl hayaller nasıl umutlar olduğunu öğrenmeleri gerek. O yüzden sen şimdi valizini hazırlıyorsun ve biz yarın şehir dışına çıkıp yer altında yeni bir dünya keşfediyoruz."
Jun eline defterini alarak;
"Ya sen şunları bir kez daha söylesene tam kitabıma yazmam gereken cümleler. Bişey söyliycem sen yazarlık okusanda ben de gazatecilik mi okusam ki??"
"Bir ara düşünürüz bunları hadi sen kalkta valizini hazırla şimdi."
Doo, Jun a arkasına dönerek ağır adımlarla merdivenleri çıktı.
Odasına girdi.
Kitaplığında günlüğünü aramaya başladı.
Sonunda günlüğünü buldu ve masasına oturup yazmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...SESSİZLİĞİN SESİ...
Mystery / ThrillerUzun zamanların anlam verilememiş imkansız denilebilecek bir dünyanın insanları ve biz...