Az álmom az hogy író legyek. Ez az egész úgy kezdődött hogy én irogattam sokat. Papír alapra. Az egyik kedvenc irományomat elhagytam. Valaki megtalálta és 4 nappal később már a nevemet hallottam a tv-ben. Az egyik egyetemre felvettek. Eddig minden jó volt. De hát ahogy mondják a látszat néha csal.
Beköltöztem a kollégiumba. Majd az egyik nap teljesen jól telt. Ameddig nem jött a tesi óra. Soha nem volt gondom a tesiórával mivel mindig legalább 4-es voltam. Mivel azért mindent nem tudtam megcsinálni de azért szinte mindent. Átöltöztünk valami kis shortba és egy fehér pólóba.
Majd valamiféle okból nem magasság alapján állított minket sorba. Én álltam legelöl. Én. Hihetetlen mi?
Én futottam elöl. Majd nem sokkal később kidobózni kezdtünk de nem akárhogy.
Majd megérkeztek a fiúk. Ők máshogy melegítenek ezért vannak külön.Rossz volt nézni azt ahogy kidobják a többi lányt. Nagyon erősen dobálták őket amíg cska én maradtam. Emlékeztek még általánosból a szarvasvadászra nem? Na hát ez olyan volt csak a tanár úgy hívta
-Dobd seggbe!
Igen nem tudom hogy miért de nála ez volt a szarvas vadász.
Én futottam amíg ki nem köptem volna a tüdőm majd eltaláltak. Pont a tanár előtt estem orra és kit mondott.
-Seggbe dobtak. Kiestél.
Milyen beteg tanár ez?Ha tetszett ez a rövid bevezető Sabrina történetébe akkor kérlek jelezzétek komment vagy vote formályában.
YOU ARE READING
Minden jó volt ezelőtt. Előtted.
Teen FictionSabrina Mark 17 éves volt amikor elkezdődött ez az egész. Most elmesélem nektek Sabrina Mark történetét aki bele halt az egyetem "csodáiba,,