Hol is tartottam.... Ja tudom a seggbedobósnál.
Ezek után megint egy normális óra jött. Történelem. De itt már az irodalomról lessz szó. Nem a szabadságharc bla bla bla. Ez az izgalmasabb irodalom. Ja igen és a rövidebb. Össz-visz 3 témakör van. Durva mi? Természetesen ha már a törit szeretni fogod akkor ne egy köcsög tanárt osszanak be.
És nem jött be. Egy olyan palit fogtunk ki aki hamar nincs anyag akkor képes ő kiadni nekünk szövegeket amiket tanulmányoznunk kell. Nos ez így rendben is lett volna ha kb egy hónap alatt nem érünk a témakör végére és utána még mennyi van a suliból? Kerekítve a szünetek nélkül 9 szóval ez nem lessz a kedvenc órám. Ja igen azt ki felejtettem hogy mindegyikre jegyet kapunk vagyis ha egyet elcseszel akkor ez van ott a kövi óra. Másrészt egy tüszentésért beír úgyhogy tényleg nem egy álom az egész. Ha az is lenne akkor inkább rémálom. A következő órák voltak még ezeken kívűl.
Matematika, lyukasóra (mindenki kedvence), angol és kreativitás. Meg persze aki plussz órákra járt.
A matek tanár majdnem normális de az a nő mániákusan vonzódik a birkákhoz. Én meg így ok?
Az angol tanárral nincs semmi gond egy teljesen normális ember.
A kreativitás órán önkifelyezést tanít nekünk a tanár bácsi. A SZEXI TANÁR BÁCSI. (Sajnálom neha egy kicsit meghülyülök)
De most komolyan. Ezen az órán több felé osztottak minket asszerint hogy "melyik eszköz akar minket képviselni,,A lehetőségek:
*Festő állvány.
*Művészeti köcsög.
*Egy hímzett cucc.
*Egy madárház.
Én a festő állványt választottam és mint később kiderült csak én.
Az első feladatom az órán egy borítékban volt.
"Ábrázold a magányt és a szomorúságot akárhogy a festővásznon. Lehet hogy kost nem érted de egy mesterművet akarok látni. Nem egy fekete fehér vásznat,,Én elkezdtem a már kikészített festő vásznon kidolgozni a festményt. Úgy döntöttem hogy bedugom a fülembe a fülest. Hamár az érzelmeket kell átadni ennek a párja a zene. Az óra vég fele. Halottam hogy bejön valaki ebbe a terembe. Hátra kaptam a fejem.
Egy 25 év körüli férfi lehetett. Egy fekete inget viselt ami kisé feszültrá. És a kisugárzása olyan tisztán látható volt hogy amint ránéztél egy művészt láttál.
-Látom feltaláltad magad.
-Áh igen. -Kivettem a fülest.
-Nem kell. Csak csináld tovább.
-Nem gond.
Letettem az asztalra és ahogy kértem folytattam a már majdnem befejezett festményt.
Nem sokkal később már csak egy csíkot húztam. A tanár megfogta a vállam és a kész festményt fürkészte.
-Tudom hogy nem erre számított de remélem azért annyira nem rossz.
-Hát tényleg nem erre számítottam. Felülmúltad a várásaimat.
A festményem egy kuka melett a sarokban egy összekuporodott fiút ábrázol aki az égalatt van és szakad az eső. A ruhái már teljesen átáztak és fázik.
-Teljesen átadja az érzelmeket amiket kértem.
-Köszönöm.
-Nem én köszönöm. Ez a festmény teljesen megihlet.
A tanár mintha bekönnyezett volna.
-Te jó ég. Tanár úr. Jól van?
-Igen csak tudod mintha magamat látnám.
-Mi?
-Tudod én is jártam ilyen cipőbem és ha azt megörökítették volna akkor az ilyen lenne. Nem tudom elmondani hogy ez mennyire bizar, de egyben csodálatos.
Kicsöngettek.
-Ez az utolsó órád?
-Igen.
-Akkor menj csak majd én elpakolok.
-Köszönöm.
-Ma buli lessz ne hagyd ki. Olyan koleszos buli.
-Áh...nem igazán vonz a sok részeg állat.
-Ahogy gondolod de azért nézz be. Az egyetemi bulik azok mind élmények.
-Rendben meg gondolom. Viszlát.
-Szia.
Tehát így ismertem meg a tanárom azaz Szexi tanárbácsit.Írnék én többet, de nem tudom mi legyen Szexi tanárbácsi neve. Kommentben várom az ötleteket ha van valami ami esztekbe jut.
YOU ARE READING
Minden jó volt ezelőtt. Előtted.
Teen FictionSabrina Mark 17 éves volt amikor elkezdődött ez az egész. Most elmesélem nektek Sabrina Mark történetét aki bele halt az egyetem "csodáiba,,