Дівчата пішли до дому до Аліси. Дівчина як раз нянчилася з дітьми Джессі.
- Привіт!сказала Аліса.
- Привіт!сказали дівчата.
- Ми заберемо Джеймса і Олівера!сказала Дженні.
- Так звісно, я зараз принесу їхні речі і вічозок!сказала Аліса.
Дівчина викотила з дому візочок для двох діток, ходунки і зменшені дитячі речі.
- От це все!сказала Аліса.
Джессі посадила синів у візочок, а Софія і Діана взяли речі.
Компанія вирушила, до дому. Прийшовши додому вони побачили фордик містера Візлі.
- Вони вже приїхали!сказала Джессі.
- Так без паніки пілоти!сказала Софія.
Дівчата зайшли в дім там як раз були Візлі, Сіріус, Ремус і Гаррі.
- Дівчатка, як же ж ти виросла!сказала місіс Візлі.
- Вітаю місіс Візлі!сказали дівчата.
- Ой, чиї це діти?спитала Джині.
- Мої!сказала Джессі.
- В мене прохання до хлопців!сказала Софія.
- Яке?спитали близнюки.
- Хто з вам молоді люди може допомогти молодій мамі, зібрати всі потрібні речі для Олівера і Джеймса?!сказала Софія.
- Білл, допоможе ж Джессі.
- Добре!сказав Білл.
- Забери в Діани поки, що коробку там все що треба!сказала Джессі.
- Джессі, а можна потримати одного з близнюків?спитала Джині.
- Тримай Олівера, тільки обережно він важкенький!сказала Джессі.
Джині обережно взяла хлопчика на руки й з усмішкою дивилася на нього. Джессі дістала Джеймса і вони пішли в кімнату Джессі.
Джині віднісши Олівера пішла розбирати свої речі.
- Як же ж ти так рано стала мамою?сказав Білл.
- А ти нібито не знаєш звідки діти беруться. Випила на вечірці, переспала з Еріданом Мейс і от результат!сказала Джессі.
- І куди ж ти їх ховала?спитав Білл.
- На канікули в подруги. В Аліси немає батьків, а ще є можливість навчитися як краще ніколи не робити, а в шкільний час вони зі мною!сказала Джессі - Ти нічого не подумай, мої сини для мене це життя, і коли вони народилися раніше терміну я так хвилювалася, щоб з ними все було гаразд!
- Ти не погана матір, по тобі одразу видно, що задля дітей ти готова на все!сказав Білл.
- Тут, ти правий, вони витягли мене із зашморгу!сказала Джессі.
- Ти хотіла вбити себе?спитав Білл.
- Так, до того моменту як дізналася, що буду мамою!сказала Джессі - В мене зявилася мотивація жити, та коли мені доводиться з ними розлучатися я вмираю та при зустрічі з моїми янголами повертаюся знову до життя!
- А що їхній батько?спитав Білл.
- А що він зробить, піджав хвоста і каже, що діти не його. Ще й ця його кузина Делякур звинуватила мене в брехні!сказала Джессі.
- Я думаю, що ти ще знайдеш, собі таку людину, яка буде любити тебе і твоїх синів!сказав Білл.
- Дякую тобі!сказала Джессі - За те що вислухав!____________
Діти Джессі
ВИ ЧИТАЄТЕ
Подружки
FanfictionІсторія про трьох поружок Діану Анну Поттер, Джессі Емілі Блек і Софію Емму Люпін