Ziua intai

236 14 6
                                    

Departe pe tărâmul gnomilor si al trolilor.Acolo unde magii lupta împotriva magilor lui Zurzălău , şeful întunericului , Ciumegus eroul tărâmului Ciumix se află intr-o luptă crâncenă cu Doggy cavalerul negru.

 Ploaia cădea in torente, apa se scurgea pe armurile lor ca berea pe tricou.

Ciumegus se uita la Doggy si ulră plin de ură : “ FUS RO DAH !” si alearga cu sabia tinuta strans in maini spre inamicul sau .

Sare ! *Slow Motion* , sabia se apropie de capul lui Doggy ….*suspans* cand….

-         Ba coae ! E mata la telefon !

Sangele ii ingheta-n vene : Ce-am facut ? Cu ce-am gresit ? Oare am pus capacul la WC ? Oare am ciuperca la picior ? (si se scarpina putin pe talpa) Astfel de ganduri ii treceau prin cap lui George mereu cand suna mumasa.

Sprinteaza spre telefonul fix aflat  pe hol, in drum il intrece pe Bolt si ia aurul olimpic . Ajungle la telefon , face cateva exercitii de respiratie ridica receptorul si zice :

-         Da mami ?

Din telefon o voce infioratoare care aducea a grofait de porc cu putin Chewbacca :

-         Nu ma lua pe mine cu mami ! De 3 zile nu dai telefon , nu scrisori , nu mesaj , nu e-mail . Te transformi in tactu ! Balos , barbos si burtos !

-         Dar mami am 68 de kilograme iar ultima data cand mi-au curs bale din gura tu m-ai dat cu capul de aragaz si am lesinat …..

-         Nu-mi intoarce mie vorbele ! ai ajuns un nesimtit de tractorist ca tactumare ! Ce educatie ti-am dat si tu ce ai deveint ?!

-         Poftim ? Obisnuiai sa ma duci in parculetul de copii si sa ma lasi acolo ! Sperand ca ma va lua acasa un pedofil sau un parinte mai milostiv.

-         Dar nu s-a intamplat nu ? Am avut grija de tine ! Te-am hranit si iubit !

-         Mi-ai amintit zi de zi ca am fost o greseala si ca era vina lu tata ca era prea zgarcit sa cumpere prezervativ.

-         Ma ! Ma ! Trimite bani acasa ma ! Ca ti-o trimit pe baba Veronica pe cap . Sti tu cat de rau e Veronica ! Va trebui sa-I schimbi scutecul , s-o speli la cur.

Ultima afirmatie l-a speriat pe bietul George , un fior rece ii trece pe sirea spinarii ….. oare acesta sa fie sfarsitul ?

Camera se intuneca , fum se ridica din podea , de odata baba Veronica apare in pampers in fata lui , o baba hidoasa , sora mai paroasa a lu Big Foot , flegma verde si  tusea ca un fumator inrait , tragea vanturi incercand sa se apropie de George si isi intinse mainile spre el .

Din cosmar il trezi vocea mamei sale care il zgaria pe timpan .

-BANI ! Ma , ai auzit ? Si tactu vrea o sticla de coniac , dala bun !

- Da mami si eu te iubesc !

Tranteste telefonul  , si cade in cur langa masuta de telefon .

-         Ce naiba frate toata lumea are telefon mobil si noi avem telefon fix ?

Nici un raspuns din partea colegui de apartament.

Se ridica cu greu , era transpirat  … conversatiile cu mama sa il terminau mereu psihic , se duce la frigider si scoate o bere .

Intra cu berea desfacuta in sufragerie acolo unde Parvu statea tolanit pe canapea si se uita la televizor .

-         Si cum a fost ?

-         A adus vorba de Veronica .

-         Asa de rau ?

-         Da….

Se aseaza si el pe canapea si ia o gura din sticla de bere din care inca mai ieseau aburi.

Termina berea dintr-o inghititura , se ridica ca un robot si se duce in bucatarie . De acolo se intoarce cu un bax de 24 de beri .

-         De ce folosesti rezerva pentru zile negre ?

-         Astazi este una din acele zile ! Plus ca mine iau salariul .

-         Nu stiam ca la McDonald’s va platest si in bani , la cati burger ai adus acasa am crezut ca va plateste in cartofi prajiti si placinte.

In spatele canapelei erau cutii de bigmac , sticle de bere goale si cutii de pizza.

-Naaaah…. alea le ciordesc la sfarsitul turei ….

- A ….. tare….


Amandoi desfac cate o bere in acelas timp , dau noroc si isi continua activitatea …..

Almighty GeorgeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum