Cautand acul in carul cu fan

58 4 0
                                    

-   -      Si asa era pe vremea mea , nu orice pampalau stia sa faca o prajitura cu dovleac ! Da , asa era atunci ! Ce sa stiti voi cretinilor , toata ziua stati cu pula-n sus nu faceti nimic. Uita-te la handicapatu asta din spate ce fata are ! Eu nu te-as lasa sa iesi pe strada , te-as baga intr-o camera de ospiciu si as arunca cheia.

-       -  Numai dumneavoastra ma puteti alinta asa . spune fortand un zambet George.

Parvu deja era plictisit si batea cu mana pe volan .

-Iertati-ma doamna dar .... Parvu nu apuca sa-si termine propozitia ca baba Florica ii dadu un baston in cap.

-Aici ! Aici fa la stanga ! Fa la stanga boule ! Florica agita batul prin masina reusind sa-l loveasca si a 2-a oara in cap pe Parvu si o data pe George.

Parvu trase de volan maxim la stanga , masina o lua rapid la stanga insa capacul de la roata din fata avu alte planuri el continundu-si drumul pe sosea.

-Stiam eu ca masina asta se descompune . spuse George pentru el.Intrara rapid pe un drum de tara , acum fumul scos de masina se combina cu praful de pe sosea . Combinatia era letala pentru orice fiinta , praful reusind sa omoare 2 pasari care au avut ghinionul sa zboare pe deasupra drumului cand ei facura stanga.

-Nici nu stiu de ce v-am mai chemat ! Esti atat de orb ! Ai niste reflexe tactumare din groapa se misca mai repede !

-Hai ca si dumneavoastra va miscati ca ochiul mortului. Replica Parvu in apararea sa.

-Ce-ai zis nesimtitule ? si il lovi cu bastonul peste gura . Stropii de saliva murdari geamul soferului.

-Du-ma acolo mai repede ca te omor acolo unde stai !George se trase exact in spatele ei si sa ghemui , stiind ca unghiul mort era chiar in spatele ei .

Parvu isi controla cu limba dintii. Florica isi lua privirea de pe el si se uita pe geam si spuse destul de tare incat s-o auda amandoi.

-Depravati.

Masina trosnea din toate incheieturile , parea c-o sa se rupa-n doua.

-Poate-mi stric masina.

-N-are cum , masina asta a fost stricata din fabricatie , numai un om stricat la minte ca tine putea sa isi ia asa ceva. Pana si tembelu ala de la 1 are un Tico , mai buna ca asta .

-Masina asta trebuia sa se scufunde odata cu Titanicu !

Parvu deja simtea cum il lasa nervii , se intoarse c-o fata de psihopat la doamna Florica si ii spuse.

-Ati fost cumva pasagera.

-Nu fi obraznic ca te pleznesc ! se rasti tanti Florica la el facandu-l sa taca.

George se trase spre fata masinii cu ajutorul mainilor si privi in fata , se vedea o roata uriasa si un fel de carusel .

-Si se pare ca suntem aproape. Spuse el dupa ce se uita putin la roata.

Parea sa aiba 9-11 metrii , iar caruselul era pe o distanta egala cu al unui teren de fotbal . Se pare ca acest concurs de placinte facea parte dintr-un show mai mare.

Masina ajunse cu chiu cu vai . Parvu gasi un loc de parcare rapid , se pare ca toata lumea venise ori c-o caruta ori cu tractoru , trabantul lui era singura masina din parcare .Fumul care il facea masina sperie toti caii , acestea incepu sa necheze rupand lanturile si fugind spre campie . Parvu ii privea nepasator la fel ca Florica si George . Ei mergeau pe premiza : nu-i treaba mea. Dupa ce parca se dadu jos si merse sa arunce o flegma.Masina in spatele lui incepu sa se balangane deoarece tanti Florica se chinuia sa-si scoata sacosa.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 18, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Almighty GeorgeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum